Taido­joukkueita

Taido on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on taido. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne taido­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan taido­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin taidojoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 5 ja niissä on yhteensä yli 100 pelaajaa.

Jo 5 taidojoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Kumakai Nimenhuuto.com

Nummelan Kumakain vuorojen käyntiseurannan hallinta. Liittymällä voit ilmoittautua kullekin vuorolle. Vapaavuorot (tarkoitettu värivöisille harjoittelijoille omatoimiseen taidotreenaukseen) ovat aina käytössä jos kerralle on ilmoittautunut avaimellinen vastuuhenkilö (punainen väri). Jos yhtään vastuuhenkilöä ei ole ilmoittautunut niin vuoroa ei pidetä.

Nummela

Sandokai Taido Nimenhuuto.com

Taido Sandokai on keravalainen kamppailuseura. Tietoa seurasta ja harjoituksista sekä uusien harrastajien ilmoittautumisesta: www.taidosandokai.net tai taido@sandokai.fi. Seuran jäsenet ilmoittautuvat treeneihin Nimenhuudossa.

Eddie kirjoitti: Mites noi laskut minulle tulee vieläkin? eddie ei ole vuoteen enään käyny taidossa! (5 kuukautta sitten)

Kerava

Yliopiston Taido Nimenhuuto.com

Turvallisuuden takaamiseksi treeneissä noudatetaan poikkeusjärjestelyitä kesällä 2021, ennakkoilmoittautuminen on pakollista To ensure safe training, special arrangements will take place during summer 2021 training. Enrollment beforehand to all practice is mandatory.

Päivitetty yli vuosi sitten

WSK Nimenhuuto.com

WarusSeppäin Kilta ry. Historiallisten eurooppalaisten aseiden, varusteiden ja asetaitojen rekonstruoinnin seura

Joukkue etsii pelaajia

Historialliset asetaidot
Turku

Vantaan Taido Nimenhuuto.com

Vantaa

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja