Vesipelastus­joukkueita

Vesipelastus on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on vesipelastus. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne vesipelastus­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan vesipelastus­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin vesipelastusjoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 18 ja niissä on yhteensä yli 360 pelaajaa.

Jo 18 vesipelastusjoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

vpyvepe Nimenhuuto.com

Vantaan Palveluskoirayhdistyksen vesipelastusporukan viestintäkanava. Treenituuraukset: kun joku on merkinnyt itsensä OUT voit merkitä itsesi samalle päivälle IN ja kirjoittaa kommentteihin että tulet tuuraamaan.

Nina kirjoitti: Virallinen avustaja (3 kuukautta sitten)

Vesipelastus ja Koiraurheilu
Vantaa

Höntsäpelit Nimenhuuto.com

Ajatuksena että tänne voi laittaa maasta taivaaseen mitä vaan tapahtumaa mahdollisesti muutakin kun urheilua!

Jarkko kirjoitti: Hei! Onko täällä kuinka aktiivista porukkaa jalkapallon suhteen? Ite oon ettinyt jotai höntsä porukkaa joka kävis 1-3 kertaa viikossa pelailemassa. (11 kuukautta sitten)

Jalkapallo, Pesis, Vesipelastus ja Kirkkovenesoutu
Jyväskylä

JOVE ry Nimenhuuto.com

Vesipelastusta Joensuun seudulla

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Joensuu

HSKH VEPE Nimenhuuto.com

Hakunilan Seudun Koiraharrastajat HSKH ry vesipelastusjaoksessa mukana olevien treeniryhmäläisten tiedotusväylä ja yhteydenpitokanava.

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Vantaa

Pirkan Nuuskujen VEPE Nimenhuuto.com

Pirkanmaan Noutajakoirayhdistyksen vepeilijät https://www.pirkannuusku.net/vepe/

Päivitetty melkein 3 vuotta sitten

Pirkanmaa

KSN VEPE Nimenhuuto.com

Keski-Suomen Noutajakoirayhdistys ry:n treenisivusto. Täältä löytyy VEPE-tapahtumat sekä ilmoittautumiset treeneihin.

Päivitetty melkein 4 vuotta sitten

Vesipelastus ja Koiraurheilu
Jyväskylä

KVK Nimenhuuto.com

Kaakon Vesipelastuskoirat - KVK Käytössä oleva nimenhuuto toimii seuran jäsenten tiedotusväylänä. Jos olet kiinnostunut saamaan tietoa toiminnastamme, niin yhteystiedot löytyvät tämän sivuston alareunasta :)

Päivitetty noin 5 vuotta sitten

Kotka

HangonMeripelastajat Nimenhuuto.com

Vapaaehtoistyö, Vesipelastus ja Purjehdus
Hanko

VSKK vepeilijät Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (9 kuukautta sitten)

Uusikaupunki

SOPU Nimenhuuto.com

Soile kirjoitti: Moi! Miten koiran juoksuaikaan suhtaudutaan? Metellä alkoi juoksu tänään. (10 kuukautta sitten)

Helsinki

VEPE läträäjät Nimenhuuto.com

Vesipelastus harjoittelu

Maarit kirjoitti: Vepe kuivamaan treenit ! Oisko perjantaina viikko 12 ja Uimala sit viikko 13.? Uimala Sunnuntain klo 15? (Noin kuukausi sitten)

Lapua

hihavepe Nimenhuuto.com

Hiiden Haukut RY:n vesipelastusryhmä

Tidu kirjoitti: Joudun jäämään tänään pois työkiireiden takia. (8 kuukautta sitten)

Vihti

Pilkanmaan Polskijat Torstai Nimenhuuto.com

Vesipelastusporukka hyvällä asenteella ja tiimihengellä, treenataan hymy korvissa säällä kun säällä, kymijoen rannalla!

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

Kouvola

Polskijoidenhalliuinnit Nimenhuuto.com

Päivitetty 1 päivä sitten

Pilkanmaan Polskijat Maanantai Nimenhuuto.com

Anu kirjoitti: Tulossa olen, mutta töiden takia en uskalla luvata olevani paikalla ennen klo 17 (8 kuukautta sitten)

Kouvola

Vepetreenit Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Utulla juoksut/tärppiaika, joten perumme maanantain treeniajan. (10 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

KPSHVEPE Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (10 kuukautta sitten)

PH Vepe Nimenhuuto.com

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Lahti

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Vesipelastusjoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on vesipelastus on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.