Viihde­joukkueita

Viihde on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on viihde. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne viihde­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan viihde­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin viihdejoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 4 ja niissä on yhteensä yli 80 pelaajaa.

Jo 4 viihdejoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Viihdeorkesterikangastus Nimenhuuto.com

Helsingin Työväenopiston kurssista alkunsa saanut Viihdeorkesteri Kangastus harjoittelee joka toinen maanantai 17 - 20 Oulunkylän Seurahuoneella. Ohjelmistossa on ikivihreää tanssimusiikkia ja viihdemusiikkia. Keikkoja tehdään sopimuksen mukaan esim. tapahtumiin, tanssitilaisuuksiin ja erilaisiin palvelukeskuksiin.

Päivitetty yli vuosi sitten

Viihdeorkesteri
Helsinki

Lumberjacks vol 2 Nimenhuuto.com

Lumberjacks on taitava mieskvartetti, joka esittää viihdyttävää mieskuorolaulua klassisesta rokkiin. Kvartein laulajat ovat kokeneita kuoromiehiä. Laulamme enemmän kuin mielellämme juhlatilaisuudessasi.

Esko kirjoitti: Mika on nyt tehnyt taulukon koko ohjelmistosta sisältäen kandidaatit kvartettikilpailukappaleiksi. Lisäsin ehdolle vielä Mäntyjärven baskinkielisen serenadin. (4 kuukautta sitten)

Musiikki, Kuorolaulu, Viihde, Juhlatilaisuudet, Kvartetti ja Mieskuoro
Helsinki

VVL Nimenhuuto.com

Viihdekuoro
Kirkkonummi

DooriksetBoorikset Nimenhuuto.com

Doorikset Boorikset on Soudun Tukiyhdistys Doorikset ry:n huviryhmä, johon ovat kaikki Doorikset ja Boorikset ja heidän ystävänsä tervetulleita. Sivuston kautta ilmoitetaan kaikki hupitapahtumat, soutu-, muu liikunta ja talkooasiat jatkossakin "emosivuilla"

Viihde
Turku

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Viihdejoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on viihde on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.