Yleisurheilu­joukkueita

Yleisurheilu on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on yleisurheilu. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne yleisurheilu­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan yleisurheilu­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin yleisurheilujoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 55 ja niissä on yhteensä yli 1100 pelaajaa.

Jo 55 yleisurheilujoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Pakilan Veto Junnusompa Nimenhuuto.com

Treeniryhmä 9-13 vuotiaille; päälajina maastohiihto. Talvella hiihtoa, hiihtokisoja ja oheistreeninä salitreeniä; ketteryyttä, voimaa, nopeutta ja liikkuvuutta. Kesäkaudella oheisharjoitteluna myös yleisurheilua ja yleisurheilukisoja. Tietysti myös rullahiihtoa, sauvajuoksua, nopeutta, voimaa ja kestävyyttä ikäkauden mukaisesti. Ympäri toimintakauden harjoittelemme motorisia ja liikunnallisia perustaitoja sertifioitua Taitoc-konseptia hyödyntäen. Tähtäämme talvella 1-alueen (Lahti & Etelä-Suomi) aluemestaruushiihtoihin: -sprintti -pitkät matkat -normaalimatkat ja viestit 13 vuotta täyttävät lisäksi: - Hopeasomman loppukilpailu 2024 Vöyrillä.

Aleksi kirjoitti: P11: 1000 metrin juoksu (8 kuukautta sitten)

Maastohiihto ja Yleisurheilu
Helsinki

TP YU - 2012 Nimenhuuto.com

Tampereen Pyrinnön 2012 syntyneiden juniorivalmennusryhmä. Ryhmä kokoontuu 3-4 x viikossa. Valmentajina toimivat Nelli Talvitie, Markus Vallinoja ja Meeri Rantanen. Joukkueenjohtajana Pauliina Hämäläinen. Kummiurheilijamme ovat Vilma Itälinna, Daniel Kosonen, Konsta Uuttera ja Aleksi Savolainen.

Tampere

JKU Aikuisurheilu Nimenhuuto.com

JKU Aikuisurheilijoiden sivusto, jossa esitetään harjoitukset, kilpailut ja jaetaan tärkeä info.

Vesa kirjoitti: - alkuverryttely - takareiden isometrinen pito yhden jalan selkäliikkeenä - koordinaatiot (kepin kanssa mikäli niiä löytyy): polvennostojuoksu, juoksuloikka, normikiihdytykset - kiihdytykset pitenevien tötsävälien ylitse 2 x 4 x 25 m -4 x 60 m pal 2,5 min (Noin 17 tuntia sitten)

Jyväskylä

Kiukaisten kisailijat Nimenhuuto.com

Kisailijoiden treeniryhmä

Eura

VeVe yu Kilpavalmennus Nimenhuuto.com

Vehkalahden Veikkojen yleisurheilun kilpavalmennusryhmä.

Tii kirjoitti: Toimitsijana (3 päivää sitten)

Liedon Parma yleisurheilu Nimenhuuto.com

Liedon Parman 2010-2017-syntyneet yleisurheilijat

Lieto

Ryske Yleisurheilu Nimenhuuto.com

Tammelan Ryskeen yleisurheilun kilparyhmän treenit alkaen 8-vuotiaille.

Janne kirjoitti: Aiemmin ilmoitetusta poiketen kilparyhmän treenit vasta huomenna ke. 21.2. (2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Tammela

Kaarinan Ura yu Nimenhuuto.com

Kaarinan kovin 8-9 vuotiaiden harrasteporukka, aina valmiina lähtöviivalle!

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Kaarina

Mahti Junnut Nimenhuuto.com

Maarian Mahdin Junnut

Turku

TP YU - 2010 Nimenhuuto.com

Tampereen Pyrinnön 2010 syntyneiden Valmennusryhmä. Ryhmä kokoontuu 3x/vko Valmentajina Antti Tulasalo, Olivia Ben Khalifa, Heini Mäenpää ja Sari Heinänen Kummiurheilijoina Lotta Harala, Konsta Kankainen ja Antti Sainio.

Tampere

KU-58 KJ - toimitsijatehtävät Nimenhuuto.com

KU-58 Kilpailuihin, tapahtumiin ja muihin toimitsijaksi ilmoittuatuminen

Pöyry kirjoitti: Vielä auki mihin hommaan (7 kuukautta sitten)

Vantaa

Karhulan Urheilijat Karhukopla Nimenhuuto.com

Karhulan Urheilijoiden juniorivalmennusryhmä Karhukopla

Joukkue etsii pelaajia

Päivitetty vuosi sitten

Kotka

Naantalin Löyly 2008-2010 Nimenhuuto.com

Yleisurheilu- ja hiihtoseura Varsinais-Suomessa.

Päivitetty yli vuosi sitten

Naantali

JKU Marsut 07-08 pojat Nimenhuuto.com

JKU:n juniorivalmennusryhmä. Pyritään tämän sivuston kautta selvittämään treeneihin osallistuvien henkilöiden määrä sekä välittämään informaatiota ryhmän asioista.

Päivitetty yli vuosi sitten

Jyväskylä
Pojat

paakaupunkiseudunkeihaskoulu Nimenhuuto.com

Pääkaupunkiseudun keihäskoulu kokoontuu ympäri vuoden noin kerran viikossa.

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Yleisurheilu ja Keihäänheitto

TP YU - juoksukoulu Nimenhuuto.com

Pyrinnön yleisurheilun junnujuoksukoulu

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

TP YU - heittokoulu Nimenhuuto.com

Pyrinnön yleisurheilun heittokoulu

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Maratonkoulu Nimenhuuto.com

Asenne ratkaisee !

Päivitetty melkein 3 vuotta sitten

Yleisurheilu ja Maratonjuoksu
Lappeenranta

MU Yleisurheilu Nimenhuuto.com

MU Yleisurheilu on Mäntsälän Urheilijoiden yleisurheilujaoston yhteinen Nimenhuuto

Päivitetty melkein 3 vuotta sitten

Mäntsälä

NYU-kilparyhmä Nimenhuuto.com

Nurmijärven yleisurheilu. Tonin valmennusryhmä

Päivitetty noin 3 vuotta sitten

Nurmijärvi

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Yleisurheilujoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on yleisurheilu on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.