Aktia Arena Pajbakantie 1, 21600 Parainen

Team-82 Oldboys Nimenhuuto.com

2023: På vintern / talvella: PIF-center Torsdagar/torstaisin 20.30-21.30 På sommaren/Kesällä: Aktia Arena - Torsdagar/torstaisin 20.30-21.30 Juni -> Björkhagen Ottelut 2024: https://tulospalvelu.palloliitto.fi/club/3386/matches/fixture Välkommen med / Tervetuloa mukaan!!

Joukkue etsii pelaajia: Team-82 Oldboys är öppet för nya spelare i Pargas. Vi har träning en gång i v...

Rasmus kirjoitti: Tarvittaessa (1 päivä sitten)

Pargas

clear Nimenhuuto.com

Sulkapalloseura Clear ry Sulkapalloseura Clear ry on 1994 perustettu sulkapalloseura, jäseniä on noin 75, aikuis- ja junioripelaajia. Seura on innokas turnausten järjestäjä ja junioritoiminta on hyvällä mallilla.

Lilja kirjoitti: Kipeänä (Noin 2 kuukautta sitten)

Sulkapallo
Kaarina

TuPV Nimenhuuto.com

Juuso kirjoitti: Tulen myöhässä. Todennäköisesti ehdin just pelin alkuun vasta (3 päivää sitten)

Torre Calcio Nimenhuuto.com

Turun nopeimmin nouseva jalkapalloseura, jonka edustusjoukkue tavoittelee menestystä Vitosessa ja kakkosjoukkue säestää vahvasti Kutosessa. Kiinnostuitko? Ota yhteyttä: arttu.rantanen51@gmail.com Forza Torre!

Markus kirjoitti: 50/50 Helsingissä taas (Noin 13 tuntia sitten)

Jalkapallo ja Futsal

LSBEK Nimenhuuto.com

Länsirannikon alueen salibandyerotuomarienkerho.

Länsirannikko

Töölön Taisto Nimenhuuto.com

Töölön Taiston edustusjoukkueen ilmoittautumiset tapahtumiin.

Luukas kirjoitti: Tasaan mennes paikal, opiskeluhommat venyy (1 päivä sitten)

Töölö

KyIF BT Nimenhuuto.com

Michaela kirjoitti: KyIF tarjoaa tämän ilmaisen vaihtoehdon / KyIF erbjuder det här gratis alternativet: KyIF yleisurheilu järjestää kaikille 1-9 luokkalaisille lapsille ilmaisen ja avoimen yleisurheilukerhon. Aikaisempaa kokemusta yleisurheilusta ei tarvita. Tule mukaan kokeilemaan eri yleisurheilulajeja matalalla ... (9 kuukautta sitten)

Handboll käsipallo
Kirkkonummi
Tytöt

SoVo tytöt 10-11 Nimenhuuto.com

Joukkue täynnä tyttövoimaa!

Tommy kirjoitti: Huom! Aloitetaan tänään klo 19.00 (1 päivä sitten)

Somero
Tytöt

TuNL Kauppari -14 Nimenhuuto.com

Lassi kirjoitti: Lassi pääsee 15.6, mutta ei 16.6, sillä meillä tiedossa rippijuhlat tuolloin. (4 kuukautta sitten)

RaiFu Edustus Nimenhuuto.com

Jonni kirjoitti: Todnäk ei kerkeäkään (Noin 12 tuntia sitten)

Raisio

Aktia Arena tunnetaan myös nimellä: Paraisten Urheilu- ja Nuorisotalo, Aktia LKV Arena, Paraisten Urheilu- Ja Nuorisotalo PUNT, Pajbackavägen, Parainen, Sarlinska Skolan, PUNT, Parainen, Malms skola, Pargas Idrotts- och Ungdomsgård PIUG, PUNT parainen, Pajbakantie, Pajbackan kenttä, Aktia Arena KHT, Paraisten urheilu ja nuorisotalo, Koulumestarinkatu, Paraisten urheilu- ja nuorisotalo (PUNT), Parainen Aktia Areena KHT, Pargas Idrotts- och Ungdomsgård ja PIUG Kultursal | PUNT Kulttuurisali.

Käsipallo
Lentopallo