Karhuvuoren Urheilutalo Ututie 4, 48350 Kotka

Hokki Basket pojat 2007 - 10 Nimenhuuto.com

Poikien -07-08 -09 -10-korisjoukkue Loviisassa. Tervetuloa mukaan. ma 19:90-20:30 HR1 sisään F-ovi, Ke 19:30-21:00 Harjurinteen koulu sali 2, sisään M-ovi ja To 17:30-19:00 Harjurinteen koulu sali 1, F-ovi Matin Koriskerho ke 14:30-16:00 Liikuntahalli

Joukkue etsii pelaajia: Poikien -07 -08 -09 -10-korisjoukkue Loviisassa. Tervetuloa mukaan. ma 19:90-...

Matti kirjoitti: Harjjrinteenkoulu 1 sali (5 päivää sitten)

Loviisa

FC PeKa naiset Nimenhuuto.com

Kotkalaisista jalkapallon konkareista sekä ihan tuoreista jalkapalloon sytkähtäneistä naisista koottu hyvän fiiliiksen porukka. Treeneissä juttu luistaa ja nauru raikaa - ja treenaus siinä ohessa. Valmentajan kärsivällisyys varmasti vielä joskus palkitaan.

Katja kirjoitti: Joudun lähteä n.16.15 (7 kuukautta sitten)

HoNsU U16-15-pojat Nimenhuuto.com

Mirva kirjoitti: Hei, Markkasen turnauksen talkoolista löytyy täältä: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1e7_IwBSieEq3rDaY00PuJgPH2SP_4XNk/edit?usp=sharing&ouid=102932581002434751943&rtpof=true&sd=true Siellä on kaikille jotain vuoroja, joten käykää katsomassa oma vuoronne, ja neuvotelkaa mahdolliset muutokse... (17 päivää sitten)

Jyväskylä

KTP U10-11 Nimenhuuto.com

Juho kirjoitti: Futispeli peruuntuki (25 päivää sitten)

Hokkibasket U16 ja U14 Nimenhuuto.com

Petri kirjoitti: Tervehdys kaikille seuraihmisille! Kiitokset kaikille kuluneesta vuodesta ja kohta käynnistyy kevätkauden pelit. Seuran juniorimäärä on kasvussa ja kevätkaudeksi onkin ilmoitettu uusia joukkueita sarjaan. Saimme syksyn aikana vihdoinkin koulutettua lisää uusia erotuomareita ja lisäksi seura mahdo... (4 kuukautta sitten)

Meska U15-U16 Nimenhuuto.com

Seve kirjoitti: Iskä tulee kans (Jussi) (19 päivää sitten)

Somero Ja Salo

KTP 08 Nimenhuuto.com

KTP 08 on kaakon sarjoja koluava kivenkova korisjengi. PLAY HARD, PLAY SMART, HAVE FUN! http://www.ktpkoripallo.fi

Tuukka kirjoitti: Salille (2 kuukautta sitten)

Kilpa Celea Nimenhuuto.com

Alisa kirjoitti: Alisan pitää lopettaa tänään hieman aikaisemmin treenit, noin klo 17.45. (18 päivää sitten)

Joukkuevoimistelu
Kirkkonummi

Peka -12 Nimenhuuto.com

Ilja kirjoitti: Ilja kyytiä vaille (4 kuukautta sitten)

Hokki mikropojat Nimenhuuto.com

Loviisa

Karhuvuoren Urheilutalo tunnetaan myös nimellä: Steveco Areena, Steveco Arena, Karhuvuoren tekonurmi ja Ututie.

Cheerleading
Orienteering