Killan koulu Sarvimäentie 35, 04200 Kerava

vipsu-harraste Nimenhuuto.com

Jesse kirjoitti: Hei. Oliko toukokuussa tulossa kisoja? Cityjunnusulkis on la 11.5 mutta oliko Keravalla kisat toukokuun aikana? (11 päivää sitten)

vipsu-kerho Nimenhuuto.com

Konsta kirjoitti: Moikka. 31.3 sunnuntaina ei ole harjoituksia pääsiäisen johdosta. Seuraavan kerran sitten 7.4. Mukavaa pääsiäistä! (Noin kuukausi sitten)

Kerava

Aalto Alvars Nimenhuuto.com

Aalto Alvars

Tume kirjoitti: Jos saada min. 8 nii in (2 päivää sitten)

Espoo

Kori-80 N Nimenhuuto.com

vipsu-kilpa Nimenhuuto.com

Mikko kirjoitti: Voi tulla aikaisemmin lämmittelemään. Harrasteessa vain yksi paikalla (7 kuukautta sitten)

Kerava

Keilaniemen Härät Nimenhuuto.com

Tommi kirjoitti: Moi kaikki! Meillä on mahdollisuus osallistua höntsä-turnaukseen lauantaina 4.5. Kiva turnaus, osallistujat 5D tai harrastesarjasta, 4-5 lyhyempää matsia päivän aikana. Tähän voi osallistua myös ilman lisenssiä ja tarvittaisiin pelaajia mukaan. Joten jos kiinnostaa, käyhän ilmoittautumassa tässä ... (22 päivää sitten)

Hokkiminipojat Nimenhuuto.com

Petri kirjoitti: Tervehdys kaikille seuraihmisille! Kiitokset kaikille kuluneesta vuodesta ja kohta käynnistyy kevätkauden pelit. Seuran juniorimäärä on kasvussa ja kevätkaudeksi onkin ilmoitettu uusia joukkueita sarjaan. Saimme syksyn aikana vihdoinkin koulutettua lisää uusia erotuomareita ja lisäksi seura mahdo... (4 kuukautta sitten)

Pakilan Visa Kuntokoris Miehet Nimenhuuto.com

Taneli kirjoitti: Mukana jos saan muuttohommat hoidettua (5 kuukautta sitten)

Helsinki

korikirahvit Nimenhuuto.com