Killeri 1 40630 Jyväskylä

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Aapo kirjoitti: Timo K ohjaa tämän kerran treenit. Nähdään huomenna! (3 päivää sitten)

Pyöräily

APV U16 Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Max tulee kannustajaksi (6 kuukautta sitten)

Alavus

Seminaarinmäen Senators Nimenhuuto.com

LUKEKAA KAIKKI UUSIN VIESTI ILMOITTAUTUMISIIN LIITTYEN! Olemme Jyväskyläläinen harrastejoukkue, joka pelaa paikallista PHL-harrastesarjaa. Runkomme koostuu tällä hetkellä jo valmistuneista ja entisistä korkeakoululaisista (JAMK & JYU), mutta kaikki pelaajat ovat tervetulleita. Joukkueen tavoitteena on luoda hyvä yhteisö, johon kaikki ovat tervetulleita sukupuoleen tai pelitaitoihin katsomatta. Tarkoitus on viettää aikaa hauskan harrastuksen parissa, saada uusia tuttavuuksia, kasvattaa kuntoa, ja pelata hyvää jääkiekkoa! Joukossamme on sekä kokeneita konkareita, että höntsätaustan omaavia. Kauden aikana pyrimme treenaamaan kerran viikossa, ja pelejä tulee kauden mittaan n. 20 kpl.

Kukot Nimenhuuto.com

Juuso kirjoitti: Tulossa kuhan työpuhelin ei pirise (Noin kuukausi sitten)

Kieha U13 Nimenhuuto.com

Jooa kirjoitti: 50/50 (Noin kuukausi sitten)