Original Sokos Hotel Alexandra Hannikaisenkatu 35, 40100 Jyväskylä

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Teemu kirjoitti: Äsh, ei millään ennätä Pyöräilytalven tapahtumasta, vielä pakataan kamppeita. (Noin 13 tuntia sitten)

Pyöräily
Jyväskylä

Riemu Manatees Nimenhuuto.com

Mikael kirjoitti: Semi-iso jalkavaraus (2 päivää sitten)

Koripallo
Pizzastop Areena

Puhkupillit Nimenhuuto.com

Jyväskylän yliopiston puhallinorkesteri Puhkupillit on perustettu 1983 ja ensi vuonna juhlimmekin 40-vuotista taivalta juhlakonsertin ja Itä-Suomen kiertueen muodoissa. Puhkupillit koostuu virallisesta nimestään huolimatta myös muiden jyväskyläläisten opinahjojen opiskelijoista sekä jo työelämään siirtyneistä musiikinharrastajista. Puhkupillit soittavat kauden mittaan musiikkia laidasta laitaan tapahtuman luonteen mukaan.

Puhallinorkesteri
Jyväskylä

Jyväskylän Saapas Nimenhuuto.com

Jyväskylän saapaspäivystäjien ilmoittautumiskanava päivystyksiin yms.

Lähimmäisen rakkaus ja Ulkopuolisuuden ehkäisy
Aseman Pysäkki

Original Sokos Hotel Alexandra tunnetaan myös nimellä: Ravintola Sohwi, Kauppakatu, Vanhan Ortopedian Sauna- ja kokoustilat, Jyväs-Snooker, Cygnaeuksenkatu, Kirkkopuisto, Jalo kitchen & lounge ja Bistro Kirkkopuisto.

Cycling
Koripallo