Valio Oy Jyväskylän meijeri Laukaantie 9, 40351 Jyväskylä

ViPa soutu Nimenhuuto.com

Kilpa- ja kuntosoutua Jyvässeudulla: kirkkovenesoutu, pienvenesoutu, ergosoutu ja muuta kestävyysliikuntaa ympäri vuoden liikunnallisessa seurassa.

Joukkue etsii pelaajia: Tervetuloa harrastamaan puuvenesoutua kirkkoveneellä mukavassa porukassa Jyvä...

Ilmo kirjoitti: Tulen, jos emme ole synnyttämässä tuolloin. (1 päivä sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

Soutu
Laukaa

KSNoutajat Nimenhuuto.com

Keski-Suomen Noutajakoirayhdistys ry tarjoaa koulutusta, opastusta ja koetoimintaa yli 300 jäsenelleen. Lämpimästi tervetuloa mukaan! Ks. lisää https://www.ksnoutajakoirayhdistys.net/

Hanna kirjoitti: Tervetuloa käyttämään Keski-Suomen Noutajakoirayhdistyksen treeni- ja talkoovuorojen nimenhuutoa! Mikäli Nimenhuudon käytössä on pulmia, kurkista palveluntarjoajan ohjeista usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/. Minä ja muut ylläpitäjät autamme myös parhaamme mukaan! Terveisin ... (5 kuukautta sitten)

Koiraurheilu
Keski Suomi

Iiski Nimenhuuto.com

Suome yks parhaista jengeistä

Silli kirjoitti: Ei taida tulla pelejä (Noin kuukausi sitten)

Suonenjoki

Hallivuoro 2023-2024 Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (7 kuukautta sitten)

Kestävät hallitus Nimenhuuto.com

Päivitetty vuosi sitten

Hallivuoro 2022-2023 Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Ski Jkl nuorten kilparyhmä Nimenhuuto.com

Päivitetty noin 3 vuotta sitten

Maastohiihto

Valonaiset Nimenhuuto.com

Jyväskylän Valon naiset pelaavat talvikaudella 2019-2020 salibandya naisten 3.divarissa Sisä-Suomen lohkossa ja kesällä pesäpalloa maakuntasarjaa Itälohkossa.

Päivitetty noin 3 vuotta sitten

Pesäpallo ja Salibandy

Masters Ski Jyväskylä Nimenhuuto.com

Vuonna 2018 ryhmää on tarkennettu harrastehiihto / tavoitteellisemmin hiihtävät SM-tason masters-hiihtäjät. Tämän ryhmän pääpaino tulee olemaan pitkät hiihdot, harrastehiihto ja veteraanihiihto, sekä kaikki tähän liittyvä yhdessä toiminta, harjoittelu ja kehittäminen, sekä valmennustietämyksen vaihtaminen. Mahdollisesti tulemme järjestämään maratonhiihtokouluja ”suurelle yleisölle”. Siitähän on hyviä kokemuksia aikaisemmilta vuosilta. Tässä porukassa on äärimmäisen kova tietämys ja kokemus tähän liittyvistä asioista eri näkökulmista. Sillä, että onko tavoitteena kilpailun voittaminen tai osallistuminen tai oman tietämyksen lisääminen ei ole merkitystä.

Joukkue etsii pelaajia

Päivitetty yli 4 vuotta sitten

Hiihto
Jyväskylä

Valio Oy Jyväskylän meijeri tunnetaan myös nimellä: Koiravalmennus Motivaatio.

Dragonboat
Crosscountryski