Riku kirjoitti: Moro! Juvelin vaalikokous tuli pidettyä. Tarkoituksena on jatkaa samoin kuvioin, mutta syksyllä järjestetään Juvelin erikoiskilpailu, ajankohta tarkentuu vielä. Rekisteröintimaksu tarkentuu ,samoin jäsenmaksu ja paikallisen liiton maksu. Nyt toivotan kakille HYVÄÄ KESÄÄ! YT:Riku (22 päivää sitten)
Päivitetty 22 päivää sitten
| Keilaus | |
| Hämeenlinna | |
| Sekajoukkue | |
| 15 |