JoriMV kirjoitti: Valitettavasti kauden päättäjäiset jää nyt kuumeen takia väliin. Chapeau kaikille tästä kaudesta! Nähdään terass, eiku siis syksyllä! (Noin kuukausi sitten)
Päivitetty noin kuukausi sitten