Höntsä­joukkueita

Höntsä on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on höntsä. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne höntsä­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan höntsä­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin höntsäjoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 13 ja niissä on yhteensä yli 260 pelaajaa.

Jo 13 höntsäjoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Höntsäfutis Eurajoki Nimenhuuto.com

Kaivattu, kyselty, odotettu, toivottu HÖNTSÄFUTIS aina sunnuntaisin klo 18.00 alkaen tekonurmella kunnes toisin ilmoitetaan Huomio! Mahdolliset pelit/turnaukset luonnollisesti saattavat muuttaa päivää/aikaa, mutta muutoksista pyritään kyllä ilmoittamaan. Tervetuloa mukaan pitämään kuntoa yllä ja potkimaan palloa hyvässä seurassa. Huomio! Mahdollisen tapaturman varalta jokainen on itse vastuussa omasta vakuutusturvastaan.

Jalkapallo, Futis, Harraste, Höntsä, Harrastejalkapallo, Harrastefutis ja Höntsäfutis
Eurajoki

Seniori Pirkat Nimenhuuto.com

Pirkkojen ikämies porukan ikämies joukkue eli +50v harraste lätkää pelaavia ukkoja. Jäämaksut tilille: Danske Bank - FI24 8146 9710 0708 96

Timo kirjoitti: Jälleen varasijalla (5 päivää sitten)

Höntsä lätkä
Pks

Turku Vice Mayors Nimenhuuto.com

Kaupungin rennointa "lätkää"! Pelataan pääsääntöisesti Varissuolla lauantai-iltaisin.

Höntsälätkä ja Jääkiekko

HockIT Nimenhuuto.com

LapIT:n ja Yliopiston ja muiden Rovaniemen IT-miesten oma höntsälätkä porukka.

Ville kirjoitti: Saatan sittenkin keretä (5 kuukautta sitten)

Höntsälätkä
Rovaniemi

Svartesverd Hockey Nimenhuuto.com

Suunnitelmissa rento höntsäily Oulun ulkojäillä aikuisten ja lasten kesken. Ota rohkeasti yhteyttä jos kiinnostaa liittyä mukaan ja järkkäämään toimintaa alkuun!

Jääkiekko, Höntsä, Harrastekiekko, Kiekko ja Lätkä
Oulu

HC Ice Cream Nimenhuuto.com

Jokatorstaista aamuhöntsää hyvässä seurassa Salmisaaren jäähallissa. Joko kausimaksulla tai 15e/kerta Maksetaan joukkueen tilille FI52 5721 1520 3792 10 (saaja: Kai Budiansky). Myös MobilePay numerooni 0500 444 777 onnistuu.

Höntsä
Helsinki
Salibandy, Sähly, Säbä ja Höntsä
Järvenpää

Tackla Team Nimenhuuto.com

Olli kirjoitti: Löytyykös ukkoja lisää vai perutaanko vuoro? (Noin kuukausi sitten)

Höntsäys kiekko
Lappeenranta

VANHOJEN POIKIEN KERHO Nimenhuuto.com

Jari kirjoitti: 6.4. Klo 18.30- 22.30 Kertun sauna Läntinenkatu 35. 02- 2506990 Omat juomat ja pyyhkeet mukaan! (21 päivää sitten)

Höntsä

NunnaBandy Nimenhuuto.com

Salibandy, Säbä, Sähly ja Höntsä
Järvenpää

hulttiot Nimenhuuto.com

Päivitetty melkein 5 vuotta sitten

Höntsäsähly

Cockmasters Nimenhuuto.com

Salibandy, Jalkapallo, Höntsäily ja Puulaaki
Puumala

KOU-team Nimenhuuto.com

Pelaamme talvisin kaukalopalloa ja kesäisin höntsäämme futista. Etsimme pelaajia moleempiin lajeihin. Molemmat sukupuolet tervetulleita. Yhteydenotot tony.meola(at)hotmail.com

Kaukalopallo ja Futishöntsä

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Höntsäjoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on höntsä on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.