Kilpapurjehdus­joukkueita

Kilpapurjehdus on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on kilpapurjehdus. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne kilpapurjehdus­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan kilpapurjehdus­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin kilpapurjehdusjoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 6 ja niissä on yhteensä yli 120 pelaajaa.

Jo 6 kilpapurjehdusjoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

TaPS Junnut Nimenhuuto.com

Tampereen Pursiseuran junioritoiminnassa keskitytään yleisten veneilytaitojen lisäksi alusta lähtien myös kilpapurjehduksen saloihin. Seura tarjoaa mahdollisuuksia niin leikkimieliseen kisailuun kaveriporukassa kuin kotimaisten ja ulkomaisten arvokisojen palkintopalleille tähyävään valmennukseenkin. Seurojen urheilijanuorukaiset ovatkin niittäneet mainetta mm. Optimisti- Zoom8-Finn-jolla, E-jolla, Laser Radial, Laser Standard, Laser 4.7 -, 505 -, 2.4mr-, Hai – ja H-vene luokissa. Saavutusten joukkoon mahtuu sekä ranking-sarjojen voittoja että arvokisamitalejakin. Lisätietoja seuran ja sen toiminnasta nettisivuilla: - www.taps.fi

Leo kirjoitti: Vielä viikkoharkat jatkuu? Olisko tänään hyvät tuulet? (7 kuukautta sitten)

Purjehdus, Kilpapurjehdus ja Jollapurjehdus

N junnut Nimenhuuto.com

Näsijärven Purjehdusseuran junioritoiminnassa keskitytään yleisten veneilytaitojen lisäksi alusta lähtien myös kilpapurjehduksen saloihin. Seura tarjoaa mahdollisuuksia niin leikkimieliseen kisailuun kaveriporukassa kuin kotimaisten ja ulkomaisten arvokisojen palkintopalleille tähtäävään valmennukseenkin. Seurojen urheilijanuoret ovatkin niittäneet mainetta mm. Optimisti-, Laser Radial, Laser Standard, 2.4mr-, Hai – ja H-vene luokissa. Saavutusten joukkoon mahtuu sekä ranking-sarjojen voittoja että arvokisamitalejakin. Lisätietoja seurasta ja sen toiminnasta nettisivuilla: - www.nsailing.fi

Johanna kirjoitti: Muistathan ilmoittautua Pokaalikisaan: https://xn--nsijrvenkisat-bfbd.fi/ Hieno keli tulossa - kaikki optit, zoomit ja ILCAt mukaan! (8 kuukautta sitten)

Purjehdus, Kilpapurjehdus ja Jollapurjehdus

NPS JUNNUT Nimenhuuto.com

NAANTALIN PURJEHDUSSEURAN JUNNUJEN PURJEHDUSRYHMÄT Kaudella 2022: * harrastajaryhmän treenit tiistaisin klo17-19 * kisaryhmän treenit tiistaisin klo17 ja keskiviikkoisin klo18 TERVETULOA MUKAAN! :) Tiedustelut: elsaliina02@gmail.com

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Purjehdus, Jollapurjehdus ja Kilpapurjehdus
Naantali

Purjehdusjoukkue Ondine ja Ina Nimenhuuto.com

Hyvän mielen taitava ja kehittyvä kisajoukkue, kotisatama Turussa, lähialueena Saaristomeri ja tavoitteena avomerikisat Itämeren alueella h-35 veneellä s/y Ondine FIN-244. Ratakisoja harrastetaan h-veneellä La Ina FIN-482.

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Turku

Laser TaPS Sailing Center Nimenhuuto.com

Tampere Sailing Team ILCA Nimenhuuto.com

Johanna kirjoitti: Lisää kommenttikenttään syntymäaikasi 🤓 (7 kuukautta sitten)

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Kilpapurjehdusjoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on kilpapurjehdus on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.