Pöytätennis Ratamotien pöytätennishalli

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Ratamotien pöytätennishalli ja lajina on pöytätennis. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on pöytätennis. Muita suosittuja lajeja ovat: pingis.

Katso lista koko maan pöytätennisjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

OPT-86 Nimenhuuto.com

Oululainen pöytätennisseura. Harjoittelemme omassa 18 pöydän hallissa Oulun Rajakylässä Ratamotiellä. Mukaan mahtuvat niin aikuisharrastajat kuin aloittelevat junioritkin. Ohjattuja pingiskouluja aloittelijoille aloitetaan syyskuussa ja tammikuussa. Tervetuloa mukaan aktiiviseen ja mukavaan porukkaan! In English: Welcome to play table tennis in Oulu in our own hall which has 18 tables. We are one of the biggest table tennis clubs in Finland. All level players are welcome!

Joukkue etsii pelaajia: Mikäli pöytätenniksen pelaaminen kiinnostaa niin ota yhteyttä: teemu.oinas@gm...

Päivitetty yli vuosi sitten

Pöytätennis ja Pingis