Pöytätennis Helsinki

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Helsinki ja lajina on pöytätennis. Niitä löytyy yhteensä 4 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, koripallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly, sulkapallo ja purjehdus.

Katso lista koko maan pöytätennisjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Wega Nimenhuuto.com

Helsingin paras pöytätennisseura

Vesa kirjoitti: Kakkosen ottelu PT-Helsinki 2 - Wega 3 jouduttiin siirtämään sairastapausten vuoksi. Alkuperäinen pelipäivä oli tiistai 17.10. ja uusi ajankohta on keskiviikko 25.10. klo 19. Kyseessä on vierasottelu, mutta joudutaan nyt pelaamaan Wegan pöytävuorolla. Pahoittelen asiaa, mutta meillä on silloin 4 ... (5 kuukautta sitten)

Ruskeasuo, Helsinki

Kiisselimiehet Nimenhuuto.com

PK-seudun kovin joukkue.

BK-pingis Nimenhuuto.com

Suomen vanhin pingisseura. Perustettu 11.8.1939 Bordtennisföreningen BOLLKAMRATERNA r.f

TOTE PT Nimenhuuto.com

TOTE PT on Toukolan Teräksen pöytätennisjaos. Kuulumme Suomen pöytätennisliittoon.

Markku kirjoitti: Nyt rävähti metallia ToTelle veteraanien SM kisoista. Veikko Juntunen ja Veikko Koskinen nappasivat hopeaa 70 v nelurissa. Kari Taive ja Jussi Toikka saivat samassa luokassa pronssia. Juntusen Veka otti vielä prossia 75 v kaksarissa. Pentti Niukkanen ja Markku Kalenius saivat pronssia 80 v neluri... (2 kuukautta sitten)