Ultimate frisbee Vihti

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Vihti ja lajina on ultimate frisbee. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on lentopallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, kaukalopallo, beach volley, alppihiihto, jalkapallo, futsal, haku, ultimate frisbee ja sähly.

Katso lista koko maan ultimate frisbeejoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

ViRHe Nimenhuuto.com

Vihdin Rennot Heittelijät (ViЯHe) on vihtiläinen, ultimate frisbeehen erikoistunut junioriseura. Vuodesta 2015 eteenpäin ViЯHe on ollut virallisesti urheiluseura, mutta toiminta joukkueena on alkanut jo vuonna 2010. Juniorimme pelaavat tällä hetkellä U17- sarjaa. Harjoituksemme ovat aloittelijaystävälliset, kaiken ikäiset ja -tasoiset ovat tervetulleita mukaan!

Joukkue etsii pelaajia: ViRHeeseen ovat tervetulleita kaikki uudet pelaajat ikään ja liikuntataustaan...

Aku kirjoitti: Kevyesti (23 päivää sitten)

Ultimate frisbee
Vihti