Voimanosto­joukkueita

Voimanosto on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on voimanosto. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne voimanosto­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan voimanosto­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin voimanostojoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 2 ja niissä on yhteensä yli 40 pelaajaa.

Jo 2 voimanostojoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Hakalan Urheiluseura lisäpelit Nimenhuuto.com

Olemme Hyvinkääläinen urheiluseura. Pelaamme salibandya miesten V-divisioonassa Etelä-Suomen alueella. V-divisioonan turnausviikonloppujen pelit ovat pääkaupunkiseudulla loka-huhtikuussa lauantaisin tai sunnuntaisin. Salibandyn harjoitusvuorot ovat Hyvinkäällä Onni-Areenalla (Suutarinkatu 2) tiistaisin klo 18.30-20.00 ja torstaisin klo.18.30-20.00 toukokuun loppuun saakka. Paikalle pääsee helposti omalla autolla ja parkkitilaa on riittävästi. Tällä sivustolla ilmoitetaan HakU:n omien salibandyvuorojen ulkopuoliset lisävuorot sekä informoidaan kaikkien muiden lajien toiminnasta. Seuralla on myös leuanveto-, voimanosto-, jalkapallo-, pesäpallo-, sulkapallo- ja padeljaostot.

Salibandy, Leuanveto, Jalkapallo, Pesäpallo, Sulkapallo, Voimanosto ja Padel
Hyvinkää

Hakalan Urheiluseura salibandy Nimenhuuto.com

Olemme Hyvinkääläinen urheiluseura. Pelaamme salibandya miesten V-divisioonassa Etelä-Suomen alueella. V-divisioonan turnausviikonloppujen pelit ovat pääkaupunkiseudulla loka-huhtikuussa lauantaisin tai sunnuntaisin. Salibandyn harjoitusvuorot ovat Hyvinkäällä Onni-Areenalla (Suutarinkatu 2) tiistaisin klo 18.30-20.00 ja torstaisin klo.18.30-20.00 toukokuun loppuun saakka. Paikalle pääsee helposti omalla autolla ja parkkitilaa on riittävästi. Tällä sivuostolla ilmoitetaan vain HakU:n oman salibandyjoukkueen liittyvät asiat. Seuralla on myös leuanveto-, voimanosto-, jalkapallo-, pesäpallo-, sulkapallo- ja padeljaostot.

Salibandy, Leuanveto, Jalkapallo, Pesäpallo, Sulkapallo, Voimanosto ja Padel
Hyvinkää

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Voimanostojoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on voimanosto on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.