Hilloistentie Hilloistentie, 23310 Taivassalo

taursu Nimenhuuto.com

Tampereen urheilusukeltajat ry:n Laitesukellusjaoksen ja seuran yleisten allasvuorojen (ti, la, su) kalenteri, joskus vähän muunkin. Muista ilmoittautua!

Matti kirjoitti: https://www.sukeltaja.fi/content/fi/11550/6825/413/413.html (27 päivää sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

NousuRy Nimenhuuto.com

Nousu ry on edistänyt jäsentensä turvallista sukeltamista jo vuodesta 1990. Toimimme aktiivisesti ympärivuotisesti.

Vesa kirjoitti: Laitteilla (Noin 16 tuntia sitten)

Laitesukellus, Snorklaus ja Sukellus
Espoo

Hydromania sukeltajat Nimenhuuto.com

Jenitta kirjoitti: Muista ilmoittautua molempiin (6 kuukautta sitten)

Sukellusseura Calypso ry Nimenhuuto.com

Sukellusseura Calypso järjestää sukelluskursseja, intro-sukelluksia, leirejä, kuutti- ja norppatoimintaa lapsille ja nuorille sekä kouluttaa sukelluskouluttajia.

Jussi kirjoitti: Tulen lauantaipäiväksi, en tarvitse yöpymistä (8 päivää sitten)

Sukellus ja Sukelluskalastus
Kirkkonummi

abaq Nimenhuuto.com

Aboa Aquanauts ry. (Abaq) on lasten, nuorten ja perheiden yhteiseen sukellusharrastukseen erikoistunut turkulainen sukellusseura. 19.1.2011 Aboa Aquanauts ry vastaanotti Nuori Suomi ry:n myöntämän Sinetin, merkiksi laadukkaasta lasten ja nuorten hyväksi tehdystä työstä. Talvikaudella (elokuu - toukokuu) harjoittelemme Sunnuntaisin klo 17:30 - 19:30 Impivaaran uimahallissa. Muista! kassa ja ovet sulkeutuvat kello 17:00. Yhteydenotot: Jouni Winberg +358 40 504 7301 jouni@winberg.fi Lisätietoja seuran toiminnasta ja siihen mukaan tulemisesta saa seuran kotisivuilta www.abaq.net ja yhteyshenkilöiltä.

Joukkue etsii pelaajia

Nilla kirjoitti: Moikka, ollaan luultavasti hieman myöhässä. T.nilla (Noin 2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Turku