Kaitaan koulu Iivisniementie 1, 02260 Espoo

HePuLi Nimenhuuto.com

Henrikki kirjoitti: Vaihtomiehenä ja paikalla vasta kun peli alkaa. (3 päivää sitten)

HaPK T13-14 Nimenhuuto.com

Haminan Pallo-Kissojen T13-14 joukkueen nimenhuuto. Täältä näet treeniaikataulumme sekä pelit että turnaukset.

Enni kirjoitti: Tarvittaessa (2 päivää sitten)

Hamina

KFUM Nimenhuuto.com

Föreningens fullständiga namn är Svenska Kristliga Föreningen av Unga Män i Helsingfors rf, men inofficiellt förkortad KFUM i Helsingfors eller enbart KFUM. Föreningens officiella språk är svenska, och hemorten är Helsingfors, där den grundades 2 april 1905. KFUM har egen föreningslokal i Helsingfors centrum, på Elisabetsgatan 27 A. KFUM har en egen självständig uppskattad stipendiefond och en basketsektion med lag i både division- och M -serierna

Koripallo

bk2013 Nimenhuuto.com

BK-P8 (2013) Treenit tiistaisin ja sunnuntaisin Karjaan tekonurmella. Träning tisdagar och söndagar på konstgräset i Karis.

Alex kirjoitti: Alexilla on kurkku kipeä (Noin 2 kuukautta sitten)

Karjaa

Aalto Buckets Nimenhuuto.com

Aalto-Basketin 2.joukkue Aalto Buckets Pelaa eteläisen alueen 3.divaria www.aaltobasket.fi Kotiottelut Otaniemessä Homegames in Otaniemi Aalto-Basket 2nd team Aalto Buckets Regional 3rd division www.aaltobasket.fi Jos haluat liittyä joukkueeseen, ole yhteydessä sosiaalisen median kautta. If you want to join a team, send us a message on social media.

Koripallo, Otaniemi, Aalto yliopisto, Teekkarit ja Espoo
Otaniemi

Westend Indians P14-P13 Nimenhuuto.com

Westend Indians P14-P13 Black harjoittelee kolmesti viikossa ja pelaa salibandyliiton sarjoissa kahdella peliryhmällä! Joukkueeseen mahtuu uusia pelaajia! https://westendindians.fi/liity-heimoon#age_level=2012-2013%20(U12-U11)

Joukkue etsii pelaajia: Heimon P12-P11 (11- ja 12-syntyneet pojat) harjoittelevat kolmesti viikossa E...

Leevi kirjoitti: Leevi tarvitsee kyydin (25 päivää sitten)

Tornadonnat Nimenhuuto.com

Mauri kirjoitti: Weltsuja +10 (1 päivä sitten)

Espoo

FC Juvantus Nimenhuuto.com

Lauttasaari

Hedeby-Kaski Nimenhuuto.com

Olivier kirjoitti: 50/50 (12 päivää sitten)

Lännen Torpedo Nimenhuuto.com

Tuomas kirjoitti: Tuun valmentamaan (3 päivää sitten)

Kaitaan koulu tunnetaan myös nimellä: Kaitaan tekonurmi ja Kaitaan koulun tekonurmi.

Koripallo