Kehräämö Pakaantie 1, 16300 Orimattila

Rastivarsat Nimenhuuto.com

Rastivarsat (www.rastivarsat.fi) on suunnistuksen erikoisseura. Toimimme Orimattilassa ja Lahden alueella näkyvästi järjestämällä ympäri vuoden harjoituksia ja vuosittain kilpailuja. Kuntosuunnistustoimintaa pyöritämme Orimattilan Iltarastien nimellä (www.orimattilaniltarastit.fi). Rastivarsat kehittää pitkäjänteisesti nuoriso-, kilpailu- ja harrastesuunnistusta.Tavoitteena on eritasoisten liikkujien fyysisen kunnon ja psyykkisen hyvinvoinnin parantaminen sekä myönteisten liikuntakokemusten tarjoaminen. Rastivarsat on valmistanut ja täydentänyt suunnistuskarttoja harrastajien tarpeisiin koko historiansa ajan. Rastivarsat valittiin vuoden suunnistusseuraksi Suomessa vuonna 2008.

Joukkue etsii pelaajia

Arttu kirjoitti: Hannu Hä tulee myös (6 kuukautta sitten)

Suunnistus

Orimattilan Jymy SB P17 Nimenhuuto.com

Orimattilan Jymyn salibandyjaoston alainen salibandyjoukkue 2006-2009 ikäisillä tytöille ja pojille.

Sisu kirjoitti: Sisu hieman puolikuntoinen, joten ei tule harkkoihin, mutta tulee kuitenkin valokuvaan. (6 kuukautta sitten)

PHPK ry Nimenhuuto.com

Tiia kirjoitti: Tulen jos siis mahtuu? (10 päivää sitten)

Pelastuskoiratoiminta
Lahti

Stadin HD Hockey Nimenhuuto.com

Stadin HD Hockey ry Tilinumero: Nordea FI9515443000076385 Kertajää vieraille rahana 15€, käyttäkää viitenumeroa 453, ei mitään viestiä Kertajää vieraille liikuntarahalla 16€ Smartum : StadinHDHockey Edenred: StadinHDHockey E-Passi: 60973 For Harley riders only. http://www.helsinginjaahalli.fi/fin/index.php/jaavuorot

Jarmo kirjoitti: tietysti syödään, jos kerran safkaa on:) (Noin kuukausi sitten)

Jääkiekko
Stadi

TR Lahti Nimenhuuto.com

JymyGolf Nimenhuuto.com

Tarkoitus yhdistää Orimattilan golfarit. 1. Harjoittelemalla yhdessä Kehräämöllä. 2. Yhdistää porukka pelireissulle jollekin ympäristön golfkentistä. 3. Järjestää golfhenkistä toimintaa, kuten Orimattilan mestaruuskilpailut

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Golf
Orimattila

Kehräämö tunnetaan myös nimellä: Alfa Mover Ky ja Orimattilan Kehräämö.

Orienteering
Golf