Keljonkankaan Koulu Aapistie 2, 40530 Jyväskylä

Suomen Fillari Trial koulu Nimenhuuto.com

Järjestämme kesän aikana viikoittain ohjattuja polkupyörätrial harjoituksia. Ryhmä vaihtoehtoja on useampia taitotason ja asuinpaikan mukaan. Treenit ovat suunnattu erityisesti ala- ja yläkouluikäisille nuorille. Lajin aloittaminen on helppoa meiltä löytyvillä kokeilupyörillä. Saat tulla tutustumaan ja kokeilemaan lajia ensimmäisen kerran ilmaiseksi. Voit ilmoittautua helposti mukaan nimenhuudon kautta tai whatsapilla numeroon 0458015074. Tervetuloa! Huom. Täytä lisäksi virallinen ilmoittautumislomake osoitteessa: https://www.fillaritrial.com/ilmoittautumislomake-2023/

Trial pyöräily

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Marianne kirjoitti: Pari minuuttia myöhässä. (3 päivää sitten)

Pyöräily

Liikunnan Riemu Nimenhuuto.com

Liikunnan futisjengi on vuonna 2005 alkunsa saanut Jyväskylän yliopistossa liikuntatieteitä opiskelevien opiskelijoiden jalkapallojoukkue, joka on voittanut opiskelijoiden SM-kultaa 4 kertaa ja osallistunut opiskelijoiden EM-kisoihin Roomassa 2007, Kiovassa 2008, Wroclawissa 2009 ja Varsovassa 2010. Paras sijoitus kovatasoisista EM-kisoista on Wroclawin 10. sija. 2011 liikunnan futisjengi perusti seuran nimeltä Liikunnan Riemu, joka pelaa opiskelijajalkapallon lisäksi myös futsalia LIIGASSA.

Kalle kirjoitti: Vaan kattelees (7 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal

SäyRi Mikropojat Nimenhuuto.com

Säynätsalon Riennon Riennon Mikropojat 2014-2015

Niilo kirjoitti: Niilolla jalkapallopelit. (Noin 2 kuukautta sitten)

Koripallo
Säynätsalo
Pojat

Multiants Nimenhuuto.com

Miesten salibandy joukkue

Riku kirjoitti: 50/50 (4 kuukautta sitten)

Multia

SB Fiilis Nimenhuuto.com

Salibandyä Jyväskylästä

Eetu kirjoitti: Vappu (22 päivää sitten)

Tikkakosken pallo 2014 - 2016 Nimenhuuto.com

Joukkueemme on coolein bändi eli kilpailuun tutustuva kaveriporukka."Ilon kautta ja reilua peliä pelaten". Harjoituksista 2/3 on pelaamista mutta silloin tällöin voi valmentajalle iskeä into vetää tekniikka-strategia-treenit kaikkien joukkueen jäsenten iloksi. Tervetuloa mukaan!

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Niilo tulee kokeilemaan. (9 kuukautta sitten)

Tikkakoski
Pojat

FC Nestehukka Nimenhuuto.com

Miesten 4. Divari Sisä-Suomi http://www.facebook.com/fcnestehukka

Karo kirjoitti: Erno varmaan kentällä (25 päivää sitten)

Sähly

Pipeszn Nimenhuuto.com

Jyväskylän kovimmat pihapelit

Olli kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (11 kuukautta sitten)

Sähläys

JPS U14 Nimenhuuto.com

JPS U14 joukkueen nimenhuuto

Jääpallo
Jyväskylä

Keljonkankaan Koulu tunnetaan myös nimellä: Aapistie, Keljonkangas ja Keljonkankaan frisbeegolf.

Cycling
Laji Ku Laji