Lauttasaaren Yhteiskoulu 00200, Isokaari 19, 00200 Helsinki

Dicken F10 Nimenhuuto.com

Dicken F14 Nimenhuuto.com

Sofie kirjoitti: Sjuk (12 päivää sitten)

Helsingfors

eifhandbollF10-12 Nimenhuuto.com

Milja kirjoitti: Viivi kommer också (Noin 2 kuukautta sitten)

Ekenäs

Hokki Basket 13-v pojat Nimenhuuto.com

Petri kirjoitti: Tervehdys kaikille seuraihmisille! Kiitokset kaikille kuluneesta vuodesta ja kohta käynnistyy kevätkauden pelit. Seuran juniorimäärä on kasvussa ja kevätkaudeksi onkin ilmoitettu uusia joukkueita sarjaan. Saimme syksyn aikana vihdoinkin koulutettua lisää uusia erotuomareita ja lisäksi seura mahdo... (4 kuukautta sitten)

Hokkibasket U16 ja U14 Nimenhuuto.com

Hokkiminipojat Nimenhuuto.com

SIF B-pojat Nimenhuuto.com

Emil kirjoitti: Kajen: många sjuka, ingen träning imorgon (6 kuukautta sitten)

Siuntio/Kirkkonummi

Dicken BP 07-08 Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia: Nya spelare är välkomna med! Kom till våra träningar och ta med t-skjorta, sh...

Johan kirjoitti: Blir sen till gymet, haft stafettkarnevalsövningar i skolan. (7 päivää sitten)

Drumsö

KyIF FT 2011 Nimenhuuto.com

Handbolls flickor födda 2011. Välkommen med!

Noora kirjoitti: Moikka, Meidän pelien aikataulut on julkaistu: La 25.5. Sparta IF-KyIF 12:50 KyIF- Sjundeå IF 15:40 Akilles- KyIF 16:40 Su 26.6. KyIF- Pargas IF 8:30 Loppupelien aikataulu selviää myöhemmin. Myös täältä löytyy aikataulu ja tieto, millä kentällä pelataan: https://sjundeacup.cups.nu/2024/result/ (11 päivää sitten)

Kirkkonummi

Dicken F11 Nimenhuuto.com

Filippa kirjoitti: Filippa är tyvärr på klassresa och det blir ses omöjligt att hinna till Grani (23 päivää sitten)

Drumsö
Tytöt

Lauttasaaren Yhteiskoulu tunnetaan myös nimellä: Lauttasaaren yhteiskoulun uimahalli.

Käsipallo
Ultimate