Turku Yliopistonkatu 37, 20100 Turku

Team RAJU Nimenhuuto.com

Iloinen juoksuporukka jonka tavoitteena on iloisen ja reippaan mielen lisäksi oman kunnon ylläpito. Team RAJU koostuu kaikenikäisistä aikuisista ja sen liikunnalliset tavoitteet ovat moninaiset alkaen painonhallinnasta aina kilpaurheiluun asti. FI14 4355 0010 0568 21

Joukkue etsii pelaajia: Haluatko mukavaa juoksuseuraa. Ilmoittaudu uudeksi RAJUksi. Vuosimaksumme on ...

Juha kirjoitti: Mennään varmaan vielä Ruissaloon hölökkäämään. (2 päivää sitten)

Kestävyysjuoksu hölkät maraton
Raisio

Helianthus Nimenhuuto.com

Helianthus on naantalilainen naiskuoro, joka on perustettu vuonna 1999. Laulamme laadukasta naiskuoromusiikkia laidasta laitaan mm. kansanlauluja, kirkko- ja elokuvamusiikkia. Johtajanamme toimii Johanna Järvinen

Kuorolaulu
Naantali

Habanero Mountainbikers Nimenhuuto.com

Ilari kirjoitti: Oliko tää se gravel satku? Onko vauhti yli vai alle 20km/h? (Noin 16 tuntia sitten)

Pyöräily
Salo, Turku

Hali-Bernit-Turunseutu Nimenhuuto.com

Gitta kirjoitti: Googlettelin Halisten Palveluasunnot,on niin pieni paikka ettemme väkisin tunge sinne mutta jos tulee perutuksia niin tullaan. (7 kuukautta sitten)

Hali bern

TuKV M60 Nimenhuuto.com

Lasse kirjoitti: Iso kiitos kaikille pelureille kaudesta. Ens kaudella jatketaan. (4 päivää sitten)

RaisU Lentopallo Nimenhuuto.com

Annika kirjoitti: Lähen n. 15min aikasemmi et kerkeen junaan (Noin 15 tuntia sitten)

Lentopallo
Raisio

Åbo damkör Nimenhuuto.com

Åbo

Rendaino Nimenhuuto.com

Turun kaupungin kendoseura, Rendaino ry. Tule harjoittelemaan kendoa, iaidoa ja jodoa.

Petteri kirjoitti: Iwatate-sensein kendoleiri 2.-4.8.2024: https://kendoliitto.fi/jasenille/tapahtumat/iwatate-sensein-leiri-2024/ Ilmoittautuminen 17.6. saakka. Iwatate sensei Kendo Seminar in Finland on 2nd to 4th of August 2024: https://kendoliitto.fi/jasenille/tapahtumat/iwatate-sensein-leiri-2024/ Registration... (3 kuukautta sitten)

Kendo, Iaido ja Jodo

Jyrinä Nimenhuuto.com

Joukkuevoimistelu

Pargas Damkör Nimenhuuto.com

Pargas Damkör, en aktiv och duktig damkör där sångarna är i sina bästa år. Kamratskap, kunnande, kvalitet och kurage är vårt motto. Vi sjunger bra och med glädje och är inte rädda för lite utmaningar heller.

Malin kirjoitti: Hamnar prioritera finskaförhör. Inte eget… (5 kuukautta sitten)

Kör
Pargas

Turku tunnetaan myös nimellä: Mallaskukko, Mikaelinkirkko, Åbo Mikaelskyrkan, Taimi Ii R.y. Raittiusyhdistys ja Mikaelin koulu, Koulukadun yksikkö.

Cycling
Sing