Namikan Kisahalli Satakunnankatu 31, 33210 Tampere

Pikselit Nimenhuuto.com

Tamperelainen nörttikuoro täynnä energiaa ja asennetta. Musiikkia peleistä, elokuvista, tv-sarjoista ja muualtakin - kunhan se on nörttiä!

Elina kirjoitti: Tammelassa (5 päivää sitten)

Kuorolaulu

Hervanta IF Nimenhuuto.com

Hyvää jalkapalloa jos ei vertaa mihinkään! Seiskan tulospalvelu https://tulospalvelu.palloliitto.fi/category/M7!lanjp24/tables Pelaamme Tampereen alueen Seiska-divaria. Ennen kauden alkua ja kauden alussa treenejä pyritään järjestämään useammin, mutta kauden edetessä treenikerrat harventuvat. Vakivuoroa ei ole, mutta treenit pyritään järjestämään suht samoihin aikoihin ja aina Tampereen lähikentillä. Tervetuloa mukaan!

Oskari kirjoitti: Tuun pelipaikoille silti (6 päivää sitten)

PKK Nimenhuuto.com

Pyöräilyseura Kaupin Kanuunoiden toiminnan päätavoite on aktivoida ympärivuotista pyöräilyä, lisätä pyöräilijöiden positiivista näkyvyyttä liikenteessä sekä järjestää yhteisiä ajotilaisuuksia maastoon ja maan- ja sorateille.

Petteri kirjoitti: Petri, minkäläista keskaria aiotaan ajella? Ja paljonko tulee kokonaismatkaa tälle lenkille? (Noin 22 tuntia sitten)

Pyöräily

PiPo-79 - 2 Nimenhuuto.com

Khaled kirjoitti: Jos saan kyydin. (Noin 24 tuntia sitten)

Erä Lentis Nimenhuuto.com

Erässä palloilee tällä hetkellä yli kaksisataa miestä ja naista. Pelaamme miesten alue- ja paikallissarjatasoilla ja naisten 1-, 2- ja paikallissarjoissa. Järjestämme myös kuntolentopalloilua niille, jotka eivät kiinnostu kilpaurheilusta. Lisäksi joukkueemme ovat vakituisia osallistujia erilaisissa turnauksissa – löytyypä kaapistamme muutama MM-mitalikin suolentopallosta!

Joni kirjoitti: Pelataan vaikka miniturnaus (2 päivää sitten)

Lentopallo ja Beach volley
Helsinki

Tampereen Peli-Toverit Nimenhuuto.com

Niko kirjoitti: Ehkä (4 päivää sitten)

FisU2 Nimenhuuto.com

Pasi kirjoitti: Tuun jos olen terveenä (Noin 8 tuntia sitten)

TamU naiset Nimenhuuto.com

Shirokawa Nimenhuuto.com

Judoseura Shirokawan treeni- ja tapahtumailmoitussivusto. Seuran nettisivut osoitteessa www.shirokawa.com

Joukkue etsii pelaajia: Hei Tule harrastamaan maailman suosituinta kamppailulajia joukkoomme ! Seuram...

Yrjö kirjoitti: Olen paikalla auttamassa, JOS perjantaina on ilmoittautuneita. Itse en treenaa. (2 kuukautta sitten)

Judo
Porvoo

Teekkarikuoro Nimenhuuto.com

A choir at Tampere University's Hervanta Campus.

Competitive singing
Tampere

Namikan Kisahalli tunnetaan myös nimellä: Hämpin kattosauna, Väino Linnan puisto, Ravintola Artturi, Artturin sauna, Nääshalli, Namikan sali, Kauppakatu, Metso Main Library, Crazy Golf, Tampere Nääshalli, Tampereen Vapaakirkkoseurakunta, Näsinpuisto, Tampereen seurakuntien talo ja Salsallada.

Koripallo
Sing