Paloheinän tekonurmi (HofS Areena) Pakilantie 86a, 00670 Helsinki

HaPK T13-14 Nimenhuuto.com

Haminan Pallo-Kissojen T13-14 joukkueen nimenhuuto. Täältä näet treeniaikataulumme sekä pelit että turnaukset.

Emilia kirjoitti: Uintikisat (1 päivä sitten)

Hamina
Tytöt

PK-09 Naiset edustus Nimenhuuto.com

Naisten edustus joukkue koostuu eri ikäisistä naisista. Nuorin pelaaja on 16-vuotias ja vanhimmat päälle 35-vuotiaita. Joukkue pelaa palloliiton eteläisen alueen naisten nelosta. Naiset treenaavat talvella 2 kertaa viikossa ja kesäisin pelien lisäksi 2-3 kertaa viikossa. Harjoituksilla tavoitellaan joukkueena kehittymistä ja tietenkin niissä pidetään yhdessä hauskaa hikoillen. Meillä on hyvä joukkuehenki ja tykätään kannustaa toisiamme. Lisäksi teemme yhdessä muitakin asioita. Seura on kouluttanut järjestyksenvalvojia ja järjestää mm. kauden päätösjuhlia, joihin joukkueena osallistumme.

Joukkue etsii pelaajia: 🟡⚫HEI! 👋 Kiinnostaisiko futis kivassa porukassa, joka treenaa tavoitteellises...

Hyvinkää
Tytöt

HIFK U16 Red Nimenhuuto.com

HIFK U16 Red - Stadens stolthet Laget spelar på hobbynivån och tränar 2-3 gånger i veckan. Träningarna är tvåspråkiga - kom med och pröva om HIFK är något för dig? Joukkue pelaa harrastetasolla ja harjoittelee 2-3 kertaa viikossa. Toiminta on kaksikielinen - tule mukaan ja kokeile miltä harjoitteleminen tuntuu HIFK:ssa!

Voitto kirjoitti: En pääse sittenkään matsiin on konsertti samaan aikaan. (3 päivää sitten)

Helsinki

TOTE50 Nimenhuuto.com

Jan-Christ kirjoitti: Voitko Martti ottaa liivit mukaan tähän tapahtumaan? (28 minuuttia sitten)

Päivitetty 28 minuuttia sitten

KäPa City 2009 Nimenhuuto.com

Käpylä, Helsinki

Kulps 2015 Nimenhuuto.com

Kulosaaren jalkapalloseuran 2015 syntyneiden oma Nimenhuuto

Kirill kirjoitti: tulospalvelu: https://lpskevatturnaus.torneopal.fi/taso/naytajoukkue.php?joukkue=188749 (6 päivää sitten)

Kulosaari

HooGee A-B Nimenhuuto.com

HooGee A-B 2023-2024

Espoo

FC Fortuna Aikuiset Nimenhuuto.com

Vuosaari

KäPa 2 Nimenhuuto.com

Kalle kirjoitti: Pelaamaan: Mikke, Jerri, Valtteri K, Riku, Nikke, Jimmy, Ismo, Rolle, Joni, Tiago, Alireza, Lari, Veke, Emil, Rasse, Niko, Iiro ja Simon (1 päivä sitten)

HPS KKI Nimenhuuto.com

Jussi kirjoitti: Yritän päästä pelaa (1 päivä sitten)

Helsinki

Paloheinän tekonurmi (HofS Areena) tunnetaan myös nimellä: Paloheinä TN, Paloheinän tekonurmi, JYA Housing Areena (Paloheinä TN), HofS Areena (Paloheinä TN), Pakilantie, JYA Housing Areena, Paloheinä, HPS Areena, Paloheinä nap TN, Paloheinä TN2, Heeros Areena, JYA Housing LKV, Pakilan sauna, JYA Housing Arena, Pakilan tekonurmi, Paloheinän TN, Paloheinä TN 2, Pakila, Vuokrasauna, JYA Housing Areena TN 1, Paloheinä ja Paloheinän tekonurmi (JYA HOUSING AREENA).

Koripallo
Crosscountryski