Söderkullan kartano Amiraalintie 40, 01150 Sipoo

Trian Nimenhuuto.com

OK Trian - Yhteiset harjoitukset ja leirit ym.

Joukkue etsii pelaajia: OK Trian on vuonna 2014 perustettu Itäuusmaalainen suunnistuksen erikoisseura...

Samuli kirjoitti: 5,0 km (Noin 21 tuntia sitten)

Itä Uusimaa

PaVe Kulta- ja Hopeasompa Nimenhuuto.com

Treeniryhmät maastohiihtäjille. Hopeasompa: HS14 (13-14v) Kultasompa: HS16 (15-16v) ja KS (17-20v). Ryhmien harjoitukset pidetään yhdessä.

Hiihto

Pihkaniskat Nimenhuuto.com

kaija kirjoitti: Ilmoitan viestijoukkueen D70 Seija Ilmakunnas, Kaija Heinonen ja Helena Luoma ja tämä on juoksujärjestys (21 päivää sitten)

Vantaa

SK Uusi Nimenhuuto.com

www.skuusi.sporttisaitti.com

Uusimaa

Pakilan Veto Skidisompa Nimenhuuto.com

Skidisomparyhmä on 8–10 -vuotiaiden hiihtäjien oma treeniryhmä. Talvisin harjoitellaan hiihdon tärkeitä perusvalmiuksia leikinomaisesti, sekä haetaan rutiinia myös hieman pidemmilläkin lenkeillä. Kaikki hiihtotekniikat tulevat talven aikana tutuiksi. Keväisin ja syksyisin juostaan, pelataan ja leikitään lajinomaisia taitoja hauskasti kehittäen.

Vivia kirjoitti: Vivia lainaa sukset (23 päivää sitten)

Maastohiihto

Keravan Urheilijat hiihto Nimenhuuto.com

Keravan urheilijoiden hiihtojaoston yhteisharjoitukset ja tapahtumat

Tuomas kirjoitti: Keravan Urheilijoiden juniorijäsenille (alle 18 v) tarjotaan mahdollisuus osallistua 14.9 järjestettävään Sherwood Run juoksukilpailuun puoleen hintaan. Kilpailumatkoina ovat 5 km, 10 km ja Puolimaraton. Syöttämällä koodin KEU50 ilmoittautumisen yhteydessä kampanjakoodi kenttään lähtee osallistum... (Noin kuukausi sitten)

Hiihto
Kerava

Marjaniemen Lions Nimenhuuto.com

Lehtonen kirjoitti: Roadtripillä Euroopassa tuolloin🚘 (Noin kuukausi sitten)

Pakilan Veto Junnusompa Nimenhuuto.com

Treeniryhmä 11-12 vuotiaille; päälajina maastohiihto. Talvella hiihtoa, hiihtokisoja ja oheistreeninä salitreeniä; ketteryyttä, voimaa, nopeutta ja liikkuvuutta. Kesäkaudella oheisharjoitteluna myös yleisurheilua ja yleisurheilukisoja. Tietysti myös rullahiihtoa, sauvajuoksua, nopeutta, voimaa ja kestävyyttä ikäkauden mukaisesti. Ympäri toimintakauden harjoittelemme myös motorisia ja liikunnallisia perustaitoja. Tähtäämme talvella 1-alueen (Lahti & Etelä-Suomi) aluemestaruushiihtoihin: -sprintti -pitkät matkat -normaalimatkat ja viestit

Maastohiihto ja Yleisurheilu

PCC Pullukka Cycling Club Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia

Päivitetty yli vuosi sitten

Pyöräily

ESST Nimenhuuto.com

East Side Sailing Team on kahdentoista Itä-Helsinkiläisen, sipoolaisen sekä vantaalaisen pursiseuran ja venekerhon yhteenliittymä. Se tarjoaa toimialueellaan korkeatasoista purjehdusopetusta sekä -valmennusta lapsille ja nuorille. Toiminta koostuu itäisen Helsingin vesialueilla järjestettävistä kursseista, harjoituksista, valmennuksesta ja kilpailuista. Tämä ryhmä on ESST Vuosaaren Purjehtijoiden ryhmän ilmoittautumisille. © East Side Sailing Team 2021, BS, HTPS, KK, LLVK, NVK, PLVK, RTM, SaVK, SNAVS, TP, VP, VUK

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Purjehdus
Itä Helsinki

Söderkullan kartano tunnetaan myös nimellä: Kompassikuja, Söderkullan hiihtostadion, Söderkulla, Amiraalintie 38, Söderkulla skidstadion ja Amiraalintie 40.

Orienteering
Crosscountryski