Turun Pursiseura Segelsällskapsstranden 30, 20100 Åbo

Sailing Team Oulu Nimenhuuto.com

Oululaisen jollapurjehduksen joukkue

Nooa kirjoitti: Nooa onn E-jollien mukana (12 päivää sitten)

Oulu

606-treenit Nimenhuuto.com

Viikottaisissa 606-iltatreeneissä pääset purjehtimaan seuran veneillä ja oppimaan lisää purjehduksesta. Vastuuohjaajana Oskari Tarvainen. Treenimaksu 10 e/kerta. Treenit maksetaan MobilePaylla pursiseuralle treenikerran alussa.

Erkka kirjoitti: Bussi myöhässä, mut tulossa (12 päivää sitten)

MPBS E-jolla Nimenhuuto.com

BS:llä kotisatamaa pitävä, MP:n organisoima E-jollaryhmä

Helsinki

TaPS Junnut Nimenhuuto.com

Tampereen Pursiseuran junioritoiminnassa keskitytään yleisten veneilytaitojen lisäksi alusta lähtien myös kilpapurjehduksen saloihin. Seura tarjoaa mahdollisuuksia niin leikkimieliseen kisailuun kaveriporukassa kuin kotimaisten ja ulkomaisten arvokisojen palkintopalleille tähyävään valmennukseenkin. Seurojen urheilijanuorukaiset ovatkin niittäneet mainetta mm. Optimisti- Zoom8-Finn-jolla, E-jolla, Laser Radial, Laser Standard, Laser 4.7 -, 505 -, 2.4mr-, Hai – ja H-vene luokissa. Saavutusten joukkoon mahtuu sekä ranking-sarjojen voittoja että arvokisamitalejakin. Lisätietoja seuran ja sen toiminnasta nettisivuilla: - www.taps.fi

Onni kirjoitti: Joudumme tänään perumaan sinisen ryhmän treenit ohjaajapulan vuoksi. Ens maanantaina uusi yritys 😃 (Noin kuukausi sitten)

Purjehdus, Kilpapurjehdus ja Jollapurjehdus

BSMPZoom Nimenhuuto.com

Zoom-seglare från östra Helsingfors med omnejd. Itä-Helsingin Zoom-purjehtijat.

Ben kirjoitti: BS ordnar igen vindsurfingkurser och -testtillfällen! Välkommen för att prova på vindsurfing till BS den tisdagen den 13.8 eller fredagen den 16.8 kl. 18. Evenemangen är kostnadsfria. Väderreservation. Mera information om verksamheten: https://www.brandoseglare.fi/vindsurf/ Anmäl dig till test-ti... (Noin kuukausi sitten)

Segling ja Purjehdus
Brändö / Kulosaari

TPS optit Nimenhuuto.com

Optaripurjehdus

Naispurjehtijat Nimenhuuto.com

Naispurjehtijat - Sailing Ladies ry

Satu kirjoitti: Jäänmurtajavierailu; Puhelinnumerot puuttuvat kahdelta ilmoittautuneelta, ilmoitathan asap, jos et pääsekään osallistumaan! Terv. Satu (4 kuukautta sitten)

TST Opti ja Zoom Nimenhuuto.com

Venla kirjoitti: Majoitus 3hlö (yhdellä oma sänky), koukuton auto käytössä (Noin 2 kuukautta sitten)

optiharrastajat Nimenhuuto.com

Lari kirjoitti: Lari luultavasti myöhästyy koska liikenne on seis (Noin kuukausi sitten)

Optaripurjehdus

Vixen Nimenhuuto.com

Elina kirjoitti: Voi olla että jompanakumpana päivänä oma vene veteen, palaan kun aikataulu tarkentuu :) (5 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Turku

Turun Pursiseura tunnetaan myös nimellä: Turun Pursiseura ry.

Sailing