Cygnaeuksen koulu Voionmaankatu 18

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Mikko kirjoitti: Liityn mukaan Palokasta. (3 päivää sitten)

Pyöräily

Kirittäret E-tytöt Nimenhuuto.com

Jyväskylän Kiri&Kirittäret Juniorit - E-tytöt

Pihla kirjoitti: Tuomarikoulutus (3 päivää sitten)

Pesäpallo
Tytöt

JHSAlppi Nimenhuuto.com

Lydia kirjoitti: Lauantai vain (Noin kuukausi sitten)

Laskettelu
Laajis

Holstin Dynamo 2011 Nimenhuuto.com

Aleksi kirjoitti: Polvi kipeä (7 päivää sitten)

Hody 10 Nimenhuuto.com

Haluamme tarjota Keski-Suomen parhaat puitteet jalkapallon harrastamiselle ja pelaajien kehittymiselle. Haluamme olla Keski-Suomen paras joukkue, mitataan sitä sitten pelaajien tai vanhempien tyytyväisyydellä, taidoilla, menestyksellä tai jollakin muulla sopivalla kriteerillä. Tavoitteena on olla seura, joka on yhteisöllinen ja jokaisessa ikäluokassa on joukkue, joka on joukkuehengeltään ylivertainen ja liikunnallinen. Olemme luova ja uusiutuva seuraorganisaatio, joka haluaa olla tekemässä parempaa suomalaista futiskulttuuria. Holstin Dynamo ei kilpaile harjoitteiden tai muiden tapahtumien määrällä, vaan laadulla.

Elias kirjoitti: Tulee heti kun pelistä ehtii (8 päivää sitten)

Jaguars juniorit Nimenhuuto.com

Jenkkifutista Jyväskylässä. Jyväskylä Jaguarsin junnujen Nimenhuuto. U11, U13, U15 ja U17 ikäiset.

Amerikkalainen jalkapallo

ksetk Nimenhuuto.com

Ksetk pyrkii edistämään ja kehittämään jalkapallo- ja futsalerotuomareiden toimintaa, toimimaan heidän moraalisena tukena sekä järjestämään yhteisöllistä toimintaa kaikille jäsenilleen. Jos olet kiinnostunut tuomaritoiminnasta, ja haluaisit mahdollisesti liittyä kerhoomme, voit ottaa yhteyttä aktiivituomareihin tai johtokuntamme jäseniin. (Yhteystiedot alla) Jalkapalloerotuomarin peruskursseja järjestetään vuosittain yhteistyössä Palloliiton Keski-Suomen piirin kanssa.

Paul kirjoitti: Autokyydissä vain tarve menolle Jkl-Kokkola. (5 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal
Keski Suomi

Melanvilauttajat Nimenhuuto.com

Melonta

Honsu minipojat Nimenhuuto.com

Honsun minipojat 2022-23 Liity WhatsApp-ryhmääni napauttamalla linkkiä: https://chat.whatsapp.com/Ek1e6v0ExaF0Pna0H7xUFM

Joukkue etsii pelaajia: Honsun minipojat ottavat mielellään uusia pelaajia joukkueeseen. Tarjoamme il...

Harri kirjoitti: Hei, viimeinen kausimaksu 4/4 150 euroa eräpäivä 30.4.2024.Kokkolassa 6.4. olleet pelaajat ja vanhemmat maksavat kausimaksun yhteydessä bussin omavastuun 10 euroa. Käytä maksaessasi pelaajan omaa viitenumeroa ja tilihän oli FI48 5290 0220 1575 96 T. Harri-rahuri (16 päivää sitten)

HoNsU minitytöt Nimenhuuto.com

Keskisen alueen iloisinta koripalloa

Päivitetty noin kuukausi sitten

Tytöt

Cygnaeuksen koulu tunnetaan myös nimellä: Jyvälän Setlementti ry, Jyväskylän kristillinen koulu ja Palokunnankatu.

Cycling
American Football