Perustiedot

Vantaalainen Raisu Lumous ry on perustettu vuonna 1983

Yhdistyksen tarkoituksena on herättää ja ylläpitää jäsenistönsä kiinnostusta liikuntaan ja terveisiin elämäntapoihin. Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys osallistuu urheilutoimintaan, järjestää liikunta- ja urheilutilaisuuksia sekä erilaisia tempauksia.

Seuramme toiminnan kulmakiviä ovat viime vuosina olleet suunnistus, kalastus ja lentopallo, joihin suurin osa yli satapäisestä jäsenistöstämme on jollakin tapaa sekaantunut. Järjestämme vuosittain erittäin suositut tapahtumat Kylpylävolleyn tammikuussa sekä TeräsSika-kisan elokuussa. Näistä tapahtumista löydät lisätietoa ylävalikosta ko. kohdista.

Seuramme jäsenet ovat aktivoituneet myös mm. salibandyssä, erätoiminnassa, seikkailu-urheilussa, erilaisissa maraton- ja ultraurheilutapahtumissa ja monessa muussa, niin hyvässä kuin pahassakin. Lisätietoa toiminnasta saat jaostojen vastaavilta sekä hallituksen jäseniltä. Heidät löydät kohdasta Yhteystiedot.

Lisätietoja seuran kotisivuilta...

Raisu Lumous: Joukkueet

Raisu Lumous Nimenhuuto.com

Martti kirjoitti: Ellei sa (10 kuukautta sitten)