Perustiedot

Pirkka-Melojat on vuonna 1947 perustettu tamperelainen melonnan erikoisseura. Seuran tukikohtana toimii Tampereen Kaukajärven länsipäässä sijaitseva kanoottivaja ja Kaukajärven melontastadion.

Pirkka-Melojien aktiivinen toiminta keskittyy ratamelontaan, jossa seura on Suomen johtavia seuroja. Toiminnan pohjana on junioritoiminta johon kaikki kiinnostuneet nuoret ovat tervetulleita mukaan. Aikuisurheilijoita seuralla on maajoukkuetasolla asti.

Kilpaurheilun lisäksi seurassa on toki mahdollisuus harrastaa myös kunto- ja viristysmelontaa. Tähän seuralla on Kaukajärven kanoottivajassa kalustoa seuran jäsenten käyttöön.

Seuraa meitä facebookissa www.facebook.com/pirkkamelojat ja instagramissa www.instagram.com/pirkkamelojat saadaksesi ajankohtaiset tiedot toiminnastamme.

Lisätietoja seuran kotisivuilta...

Pirkka-Melojat - Tampere: Joukkueet

Ratamelonta Nimenhuuto.com

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten