Perustiedot

Virkkalan Tarmo on vuonna 1970 perustettu yleisseura. Alkuvuosina ViTa:ssa harrastettiin yleisurheilua, hiihtoa ja lentopalloa. 1990-luvun alusta lähtien ViTa:n ykköslajiksi on noussut jalkapallo. Kilpailutoimintaa on myös salibandyssä ja käsipallossa.

Jalkapallossa ViTa:lla on joukkueet ikäluokissa 1999-2007, nuoremmissa ikäryhmissä on myös tyttöjä mukana. Seuran miesjalkapallojoukkue heräteltiin henkiin kauden 2006 alussa. Joukkue pelaa jalkapalloa kaudella -13 V-divisioonassa. Vuonna 2013 heräteltiin myös kakkosjoukkue joka lähtee kuutosen kauteen n. 20 pelaajan voimin.
Yhteensä seuran oranssipaidoissa pelaa n.200 jalkapalloilijaa, ja noin 100 salibandyn pelaajaa.

ViTa:n toiminnan kulmakivenä on ollut Kaikki Pelaa -ajattelu jo paljon aikaisemmin kuin siitä tehtiin Suomen Palloliiton virallinen junioriohjelma.

Kaikki ViTa:n joukkueet ottavat aina uusia pelaajia, ja kaikille harrastajille myös taataan peliaikaa. Lähtökohtana on se, että jokaisella lapsella on oikeus nauttia lajin lumosta, pelitaidoista tai fyysisestä kehityksestä riippumatta.

Lisätietoja seuran kotisivuilta...

Virkkalan Tarmo: Joukkueet

Tähän seuraan ei ole liitetty yhtään joukkuetta.