Perustiedot

PARKCITY PUCKERS RY sai alkunsa vuonna 2014 jolloin Koudan kiekkokaukalossa ahkerasti aikaansa viettänyt ydinryhmä kyllästyi leutoon ja turhan lyhyeksi jääneeseen talveen. Hiljalleen heräsi ajatus omasta puistolalaisesta kiekkoseurasta.

Pian porukkaan saatiinkin lisää pelaajia ja näin syntyi työnimellä HC Höntsyilijät toiminut joukkue. Pipolätkän muuttuessa ihan oikeaksi jääkiekoksi tarvittiin joukkueelle iskevämpi nimi. Näin jalostui Parkcity Puckers.

Kaudella 2014-2015 Parkcity Puckers otti ensimmäistä kertaa osaa harrastesarjaan. Tavoitteena oli lähteä hakemaan menestystä ja näyttämään muille Etelä-Suomen joukkueille, miten kiekkoa pelataan.

Tavoite täytetiin kunniakkaasti ja HIKU A tason mestaruuspokaali kannettiin kotiin!!

Kaudelle 2017-2018 jysäytettiin varsinain urheilu-uutispommi!! PCP lähti kauteen kehdella peliryhmällä. Parkcity Puckers/Valkoinen suuntasi HIKU sarjaan ja Parkcity Puckers/Musta suuntasi harrastesarjojen eliittiin eli HIK sarjaan.

Puckers toivottaa kaikki tervetulleiksi seuraamaan tulevia pelejä ja kannustamaan Puistolan urheiluylpeys menestyksen tielle!

Nähdään matseissa!
Näin tavoitat meidät somessa