Harraste futis Hanko

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Hanko ja lajina on harraste futis. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, kamppailu, telinevoimistelu, harrastekiekko, harraste futis, pilkkiminen, palokunta, fotboll ja kiipeily.

Katso lista koko maan harraste futisjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

By Night Nimenhuuto.com

Hangon paras nais- futisjoukue eli harrastejoukkue. Ja harjoitukset ovat pääasiassa taktiikka-tekniikka-strategia-treenit kaikkien pelaajien kehittymiseksi ja tietenkin runsaasti pelaamista. Treenataan ilolla tavoitteet kasvavat joka vuosi. Tavoitteet testaamme liiton sarjassa. Joukkue on vanha legendaarinen By Night r.y (per. 1977) futis-seura joka toimii vieläkin itsenäisenä yhdistyksenä. Naiset ovat saaneet uudelleen tämän joukkueen nousuun eli: Harjoitus vastustajia etsimme. Soita 050-5904790( Mika)

Joukkue etsii pelaajia

Harraste futis