Kaikki­joukkueita

Kaikki on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on kaikki. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne kaikki­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan kaikki­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin kaikkijoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 17 ja niissä on yhteensä yli 340 pelaajaa.

Jo 17 kaikkijoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

SuoDoku Nimenhuuto.com

Äärimmäisen rockhenkinen (tai vaikka jazzhenkinen, jos siltä tuntuu) porukka, jolle kelpaa lähes kaikki joukkuelajit, ryhmäkorkeushyppyä lukuunottamatta. Bändiin on vapaa pääsy kaikilla ja muillakin. Tosikot voi osallistua vaikka olympialaisiin. Kerätään porukka kasaan ja sitten säätämään. Ilmoita laji, aika ja paikka, tai ainakin kaksi viimeistä. Laita myös määrä, joka pitää saada kasaan, jotta tapahtuma voi toteutua.

Päivitetty melkein 5 vuotta sitten

Kaikki käy ja Salibandy
Espoo

LC Archipelago Nimenhuuto.com

Lions Club Turku/Archipelago on perustettu vuonna 2001 ja sen toiminta-aluetta ovat Hirvensalon, Satavan ja Kakskerran saaret. Jäsenistönsä keski-iällä mitattuna LC Turku/Archipelago on Suomen nuorin Lions-klubi. Hyväntekeväisyysjärjestönä se pyrkii edesauttamaan oman toiminta-alueensa kehittämistä ja hyvinvointia.

Erkki kirjoitti: Klubin kauden vaihtokokous on kaikille veljille tarkoitettu kevätjuhla ilman suu (29 päivää sitten)

Sporttia kaikille Nimenhuuto.com

Sporttia kaikille ry on vuonna 2017 Vantaalle rekisteröity yhdistys. Sitä ennen toiminta on koostunut hankkeista. Yhdistyksemme kumppaneina on mukana Vantaan kaupunki sekä suuri joukko vantaalaisia liikuntaseuroja ja muita järjestöjä. Tavoitteenamme on poistaa liikuntaan osallistumisen esteitä ja siten ehkäistä syrjäytymisen riskejä. Matalan kynnyksen liikuntaryhmät sopivat niin aloittelijoille kuin kokeneelle liikkujalle. Sporttia kaikille -toiminnassa arvostetaan avoimuutta, yhdenvertaisuutta ja yhteisöllisyyttä.

Marina kirjoitti: Hei osallistujat, Tänä syksynä halusimme parantaa ilmoittautumisprosessia ja testanneet uutta Nimenhuuto järjestelmää maksuttomia Opetus ja Kulttuuri Ministeriön I love my sport-hankkeen ryhmiä varten. Huomasimme, että uusi järjestelmä ei näyttäisi toimivan ja moni käyttäjä on kokenut vaikeuksia ... (7 kuukautta sitten)

korttelitupa Nimenhuuto.com

Tervetuloa Korttelituvan varaussivustolle! Wellcome to Korttelitupa facility booking site! Sijainti / location Sankarikuja 2-6

Janne kirjoitti: 20.2 löytyi katkennut pingismaila pöytätelineestä. Enään 2 mailaa jäljellä. (2 kuukautta sitten)

RöSi Nimenhuuto.com

Perinteikäs sikajengi, joita myös Röhnösioksi kutsutaan.

Mikko kirjoitti: Dumari tai pisteenlaskija (9 päivää sitten)

JoggelssonOYRYTMI Nimenhuuto.com

OLEMME AMMATTILAISIA: KYNÄRI (CSGO) R6S KORBA FRISBEEGOLF MUUMIPELI CLASH OF CLAN GQ GTA RACE

Olli kirjoitti: moikku (4 kuukautta sitten)

Jätkäsääret Nimenhuuto.com

M.V.P = MeVaanPelataan

LC Turku Kupittaa Nimenhuuto.com

Teemme hyvää Yhdessä!

Nemo Nimenhuuto.com

Markus kirjoitti: 💪 (3 kuukautta sitten)

Kaikki lajit

MarttilanMurtoMI Nimenhuuto.com

Päivitetty noin 5 vuotta sitten

Marttila

Sekahaku Nimenhuuto.com

Kaikkikäy

Vahterus Nimenhuuto.com

Vahteruksen järjestämiä eri yritysharrastuksia ja muuta satunnaista toimintaa.

Olli kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (Noin 2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Kalanti

Lalu Nimenhuuto.com

Täällä pystyt ilmottautumaan Lauttakylän lukion kerhotoimintaan.

Huittinen

Yhmu-urheilu Nimenhuuto.com

Yhmu Urheilu Tällä sivustolla voit ilmottautua kaikkiin Yhmun urheilutapahtumiin. Sivusto on tarkoitettu kaikille yhmulaisille, iästä, sukupuolesta ja aktiivisuudesta riippumatta. Tervetuloa!

Joukkue etsii pelaajia

Päivitetty yli vuosi sitten

W-i Oulu Nimenhuuto.com

Olli kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (10 kuukautta sitten)

helsinki spk 97 Nimenhuuto.com

Cheerleading ja Kaikki

Lahden Stadiumit Nimenhuuto.com

Lahti

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Kaikkijoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on kaikki on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.