Kaikki Vantaa

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Vantaa ja lajina on kaikki. Niitä löytyy yhteensä 3 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, lentopallo, koripallo, futsal, sähly, pesäpallo, sulkapallo ja beach volley.

Katso lista koko maan kaikkijoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Sporttia kaikille Nimenhuuto.com

Sporttia kaikille ry on vuonna 2017 Vantaalle rekisteröity yhdistys. Sitä ennen toiminta on koostunut hankkeista. Yhdistyksemme kumppaneina on mukana Vantaan kaupunki sekä suuri joukko vantaalaisia liikuntaseuroja ja muita järjestöjä. Tavoitteenamme on poistaa liikuntaan osallistumisen esteitä ja siten ehkäistä syrjäytymisen riskejä. Matalan kynnyksen liikuntaryhmät sopivat niin aloittelijoille kuin kokeneelle liikkujalle. Sporttia kaikille -toiminnassa arvostetaan avoimuutta, yhdenvertaisuutta ja yhteisöllisyyttä.

Marina kirjoitti: Hei osallistujat, Tänä syksynä halusimme parantaa ilmoittautumisprosessia ja testanneet uutta Nimenhuuto järjestelmää maksuttomia Opetus ja Kulttuuri Ministeriön I love my sport-hankkeen ryhmiä varten. Huomasimme, että uusi järjestelmä ei näyttäisi toimivan ja moni käyttäjä on kokenut vaikeuksia ... (6 kuukautta sitten)

korttelitupa Nimenhuuto.com

Tervetuloa Korttelituvan varaussivustolle! Wellcome to Korttelitupa facility booking site! Sijainti / location Sankarikuja 2-6

Janne kirjoitti: 20.2 löytyi katkennut pingismaila pöytätelineestä. Enään 2 mailaa jäljellä. (Noin kuukausi sitten)

RöSi Nimenhuuto.com

Perinteikäs sikajengi, joita myös Röhnösioksi kutsutaan.

Samuel kirjoitti: Matin kanssa tänään out (1 päivä sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten