Kaikki Turku

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Turku ja lajina on kaikki. Niitä löytyy yhteensä 3 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, lentopallo, koripallo, sähly, futsal, pesäpallo, sulkapallo ja purjehdus.

Katso lista koko maan kaikkijoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

LC Archipelago Nimenhuuto.com

Lions Club Turku/Archipelago on perustettu vuonna 2001 ja sen toiminta-aluetta ovat Hirvensalon, Satavan ja Kakskerran saaret. Jäsenistönsä keski-iällä mitattuna LC Turku/Archipelago on Suomen nuorin Lions-klubi. Hyväntekeväisyysjärjestönä se pyrkii edesauttamaan oman toiminta-alueensa kehittämistä ja hyvinvointia.

Erkki kirjoitti: Klubin kauden vaihtokokous on kaikille veljille tarkoitettu kevätjuhla ilman suu (22 päivää sitten)

Kaikki

LC Turku Kupittaa Nimenhuuto.com