Keila Hämeenlinna

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Hämeenlinna ja lajina on keila. Niitä löytyy yhteensä 3 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, lentopallo, jalkapallo, pesäpallo, koripallo, vapaaehtoistyö, keilailu, joukkuevoimistelu ja futsal.

Katso lista koko maan keilajoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Juvel-Team Nimenhuuto.com

Olli kirjoitti: Heippa kaikille! Sunnuntaina 12.11 olis vielä vapaana 3 paikkaa Valiosarjaan. Paikkoja ei ole "jyvitetty" kenellekään, joten kuka tahansa voi ilmoittautua. (11 kuukautta sitten)

Keilaus

KIKE Nimenhuuto.com