Multisport Rekola, vantaa

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Rekola, vantaa ja lajina on multisport. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: multisport.

Katso lista koko maan multisportjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

RekolanRaikasToimisto Nimenhuuto.com

Rekolan Raikas on Itä-Vantaan alueella toimiva urheiluseura, jonka toiminta-ajatuksena on tuottaa ja järjestää alueen kaikenikäisille asukkaille monipuolista ja mielekästä harrastus-, kuntoliikunta- ja kilpailutoimintaa. Lajitarjontaamme kuuluvat: yleisurheilu, lentopallo, joukkuevoimistelu, rytminen voimistelu, lastenliikunta, kuntoliikunta ja veteraanitoiminta. Seuran liikunta- ja urheilutoiminta tavoittaa viikoittain lähes 1 000 lasta, nuorta ja aikuista Rekolan suuralueella. Tutustu monipuoliseen tarjontaamme ja löydä oma lajisi!

Päivitetty noin kuukausi sitten

Multisport