ABC Keljonkangas Jyväskylä Eteläväylä 17, 40530 Jyväskylä

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Aapo kirjoitti: Timo K ohjaa tämän kerran treenit. Nähdään huomenna! (3 päivää sitten)

Pyöräily

ponpa13-14 Nimenhuuto.com

Ponkilan Panttereiden jalkapallokoulu on -13 syntyneille tytöille ja pojille tarkoitettu yhteinen joukkue, jossa harjoitellaan jalkapallon perusasioita iloisella mielellä.

Kari kirjoitti: Pelit klo 18.30 ja 19.15. Kokoonnutaan klo 17.45 lämmittelyalueella (21 päivää sitten)

Muhos

MSM urheiluseura Nimenhuuto.com

Henri kirjoitti: Lenkille 18.30. Voin hakea mukaan, jos ilmoittaa ajoissa. (Noin 9 tuntia sitten)

Jaguars juniorit Nimenhuuto.com

Jenkkifutista Jyväskylässä. Jyväskylä Jaguarsin junnujen Nimenhuuto. U11, U13, U15 ja U17 ikäiset.

Amerikkalainen jalkapallo

JVS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Veneseura on pohjoisen Päijänteen suurin veneilyseura. JVS:n järjestämiin purjehduskilpailuihin voit osallistua joko omalla veneellä tai miehistön jäsenenä. Osallistuvan veneen pitää olla rekisteröity johonkin SPV:n jäsenseuraan ja katsastettu. Miehistön jäsenenä kilpailuun voi osallistua kuka tahansa. Keskiviikkokilpailun gastipörssi toimii Juurikkasaaren satamassa ja nimenhuuto.com -palvelussa. Jos haluat päästä mukaan kisaan, tule hyvissä ajoin rantaan (klo 17:00). Ole aktiivinen ja kysy rantaan tulevilta kilpailijoilta, mihin veneeseen sopii mukaan. Pelin henki on että kukaan ei jää rannalle! http://www.jvs.fi/kilpailut/

Joukkue etsii pelaajia: Purjehduskilpailuun osallistuminen JVS:n järjestämiin purjehduskilpailuihin v...