Alastaro Golf Golfkentäntie 195, 32560 Virttaa

ÅCF Nimenhuuto.com

Suomen tyylikkäin jalkapalloseura.

Mikko kirjoitti: Nivusen kunto epävarma (6 päivää sitten)

Turku

West Hockey Säkylä Nimenhuuto.com

Harrastejääkiekko joukkue, joka pelaa Alasatakunnan Hoki Liigaa tuttavallisemmin AHL:ää! Höntsäillään pari kertaa viikossa.

Säkylä, Apetit Areena

MTG seniorit Nimenhuuto.com

MTG senioreiden sivut, jonka kautta voidaan hoitaa tiedottamista tapahtumista ja ilmoittautumisia niihin. Tämän on tarkoitus helpottaa yhteydenpitoa senioreiden kesken, ei vaadi FaceBook tai WA -tunnuksia, joita kaikilla ei välttämättä ole.

Jukka kirjoitti: Arvon MTG:n Leidit, maanantain seuraottelusta puuttuu vielä 2 naispelaajaa. Ilmoittatukaa nyt ihmeessä, jotta saadaan täysi joukkue kokoon. Lopputulokseen lasketaan yhteen kaikkien 10 pelaajan tulos. Vajaa joukkue merkitsisi meille varmaa tappiota! (20 päivää sitten)

Teijo

ArGC JUNIORIT Nimenhuuto.com

ArGC Junioreiden sivut tiedottavat omille junioreilleen tulevista tapahtumista, kilpailuista ja muista ajankohtaisista tapahtumisista kauden aikana.

Lauri kirjoitti: Moi, pikkuhiljaa alkaa olemaan aika suunnittella talven treenejä ja sen takia alustavaa kyselyä, ketkä jatkamassa talvella treeneissä? Tarkoitus pariin otteeseen treenata viikolla hallilla + mahdolliset simulaattoripäivät. Elo- ja syyskuu vielä ulkona, lokakuu ainakin taukoa treeneistä. Voitteko ... (Noin kuukausi sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Parainen

WH50 Nimenhuuto.com

Pyhäjärviseudulla toimiva seniorikiekkoporukka, jonka pelaajat tulevat lähinnä Euran, Säkylän ja Yläneen alueelta. Harjoituksia on kerran viikossa ja ne pidetään Säkylän jäähallilla.

Säkylä

WGCC Nuoriso Nimenhuuto.com