Anjalan urheilukenttä Urheilijantie 4, 46910 Kouvola

HaPK P2013 Nimenhuuto.com

Haminan Pallo-Kissojen harjoitusryhmä 2013 syntyneille pojille ja tytöille on aloittanut harjoittelun syksyllä 2020. Harjoittelemme 3 kertaa viikossa.

Sami kirjoitti: (synttärit)tulen jos ei ole vieraita (12 kuukautta sitten)

Hamina

Ski jumping team Kouvola - KHS Nimenhuuto.com

Mäkihyppy ja Yhdistetty

Rastivarsat Nimenhuuto.com

Rastivarsat (www.rastivarsat.fi) on suunnistuksen erikoisseura. Toimimme Orimattilassa ja Lahden alueella näkyvästi järjestämällä ympäri vuoden harjoituksia ja vuosittain kilpailuja. Kuntosuunnistustoimintaa pyöritämme Orimattilan Iltarastien nimellä (www.orimattilaniltarastit.fi). Rastivarsat kehittää pitkäjänteisesti nuoriso-, kilpailu- ja harrastesuunnistusta.Tavoitteena on eritasoisten liikkujien fyysisen kunnon ja psyykkisen hyvinvoinnin parantaminen sekä myönteisten liikuntakokemusten tarjoaminen. Rastivarsat on valmistanut ja täydentänyt suunnistuskarttoja harrastajien tarpeisiin koko historiansa ajan. Rastivarsat valittiin vuoden suunnistusseuraksi Suomessa vuonna 2008.

Joukkue etsii pelaajia

Arttu kirjoitti: Hannu Hä tulee myös (10 kuukautta sitten)

Orimattila

Purha juniorit 2010-12 Nimenhuuto.com

Jalkapallo junioriharrastejoukkue, joka koostuu 2010-2012 ikätasoista, mutta löytyy joukosta muutama 2009 syntynytkin. Harjoittelee kesäisin pääosin Inkeroisten urheilukentällä, ja talvisin Saviniemen hallissa.

Joukkue etsii pelaajia: Jos haluat mukaan, ota yhteys Jojoon. Yhteystiedot purha.fi sivuston kautta.

Keravan Urheilijat hiihto Nimenhuuto.com

Keravan urheilijoiden hiihtojaoston yhteisharjoitukset ja tapahtumat

Tuomas kirjoitti: Keravan Urheilijoiden juniorijäsenille (alle 18 v) tarjotaan mahdollisuus osallistua 14.9 järjestettävään Sherwood Run juoksukilpailuun puoleen hintaan. Kilpailumatkoina ovat 5 km, 10 km ja Puolimaraton. Syöttämällä koodin KEU50 ilmoittautumisen yhteydessä kampanjakoodi kenttään lähtee osallistum... (30 päivää sitten)

Hiihto
Kerava

Etelä-Karjalan suunnistusfarmi Nimenhuuto.com

Etelä-Karjalan nuorisosopimusseurojen yhteinen tapahtumakalenteri.

R-Sampsa kirjoitti: 1:7500 (11 päivää sitten)

Etelä Karjala

TuKV P2011 Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (2 kuukautta sitten)

kajohutipotku Nimenhuuto.com

- Naisten hyvänmielen höntsäfutisporukka ⚽️✨😎 Kaikki tervetulleita! - Harjoitukset 2024 torstaisin Valkealan tekonurmella klo 19-20.30. Vuoro on heti KJP:n junnujen jälkeen. Yritetään vallata toinen puoli heti seitsemältä, vaikka heillä kestääkin hetki valua kentältä pois. Mahdolliset vuorojen peruutukset meidän pitää osata itse huomata WebTimmistä. - Harjoituksiin ilmoittautumiset Hutipotkun Nimenhuutoon viimeistään saman viikon tiistaina! Osallistujamäärän tietäminen ennakkoon helpottaa harjoitteiden suunnittelua ja auttaa kaikkia valmistautumaan. Akuutit (sairas)poissaoloilmoitukset tulee huudella Hutipotkun WhatsApp-ryhmään. - Joukkue maksaa omat kulunsa, niin kenttävuorojen, turnausmaksujen kuin varusteiden osalta. Kenttävuoroihin olemme saaneet 500 euron apurahan.

FC MyPa-86 Nimenhuuto.com

Risto kirjoitti: Jos pelaajien määrä jää alle 6, ei harkkoja pidetä (4 kuukautta sitten)

Kouvolan Suunnistajat Nimenhuuto.com

Kouvola

Anjalan urheilukenttä tunnetaan myös nimellä: Anjala.

Orienteering
Crosscountryski