Arabian peruskoulu Arabianpolku 1, 00560 Helsinki

Keparoi Nimenhuuto.com

Helsinkiläisen harrasteurheiluseuran jalkapallojaosto. www.toukolanteras.fi/jalkapallo/joukkueet/keparoi/ www.facebook.com/keparoi Otteluohjelma: http://www.splhelsinki.fi/taso/sarja.php?turnaus=kesa14&sarja=7D&lohko=1

Ville kirjoitti: Olen ollut pari päivää aika tukossa, onko allergiaa. Pelikunnon näkee keskiviikk (3 päivää sitten)

Ponnistus A-B pojat Nimenhuuto.com

POJAT 2002-2006 SYNTYNEET (A-B junnut) Helsingin Ponnistus toimii Kallion ja Sörnäisten alueella, kotikenttämme on Haapaniemen kenttä. Otamme uusia pelaajia joukkueeseen. Voit tulla mukaan milloin tahansa ja harjoitella joukkueen mukana kuukauden ilman maksuja tai velvoitteita! Ajankohtaiset pelit ja harkat näet näiltä sivuilta. Ota yhteys jojoon ja tule tutustumaan! Joukkueenjohtaja Minttu Nikkilä minttu.nikkila@iki.fi, 040 736 1313

Joukkue etsii pelaajia: Mukaan sopii kaikentasoisia poikia. Meillä on korkea treeniaktiivisuus ja osa...

Mico kirjoitti: Kokoonpano: Jape, Otso, Larry, Christian, Pini, Momo, Lukas, Kuura, Juho, Reshad, Antti, Anton, Joel, Karl, Aleksi P, Oscar ja Samuel (3 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal

HIFK U16 Red Nimenhuuto.com

HIFK U16 Red - Stadens stolthet Laget spelar på hobbynivån och tränar 2-3 gånger i veckan. Träningarna är tvåspråkiga - kom med och pröva om HIFK är något för dig? Joukkue pelaa harrastetasolla ja harjoittelee 2-3 kertaa viikossa. Toiminta on kaksikielinen - tule mukaan ja kokeile miltä harjoitteleminen tuntuu HIFK:ssa!

Uno kirjoitti: Uno valitettavasti out, flunssa. (23 päivää sitten)

Hesperian Mankeli Nimenhuuto.com

Laatupalloilua vuodesta 1990. Heman 1: Jalkapallo: Miesten Kutonen Futsal: Futsal-Vitonen Heman/Akatemia: Harrastesarjat

Joukkue etsii pelaajia

Harri kirjoitti: Voin tulla penkille kannustamaan. (Noin 22 tuntia sitten)

Jalkapallo ja Futsal

TOTE50 Nimenhuuto.com

Jan-Christ kirjoitti: 10% alennusta oluesta jos ToTe logo näkyvillä (esim. kaulahuivi, lippis, verkkatakki jne.) Terassilla myynnissä ToTe tuotteita mm. kaulahuiveja. (1 päivä sitten)

FC Juvantus Nimenhuuto.com

Lauttasaari

KäPa City 2009 Nimenhuuto.com

Käpylä, Helsinki

TOTE Arabia 7 Divari Nimenhuuto.com

7 divari (2024)

Toukola

krr Nimenhuuto.com

Noora kirjoitti: Ehkä (3 päivää sitten)

Roller derby

Töölön Taisto Nimenhuuto.com

Töölön Taiston edustusjoukkueen ilmoittautumiset tapahtumiin.

Fasu kirjoitti: Tulen 20:50-20:55 paikalle. Olen toisaalla 20:30 maissa vielä. (4 päivää sitten)

Töölö

Arabian peruskoulu tunnetaan myös nimellä: Arabian tekonurmi, Arabianrannan liikuntapuisto, Arabianpolku, Arabianranta ja Arabian nuorisotalo.

Koripallo
Ultimate