Atalpa Atalpa, 33100 Tampere

FC Bling Bling Nimenhuuto.com

Tampereen ellei jopa Suomen kivoin jengi. Voittoa tavoittelematon yhdistys mutta kyllä se voittokin maistuu jos sellainen osuu kohdalle.

Julia kirjoitti: Vielä epävarma miten kerkeen, riippuu aikatauluista (15 päivää sitten)

PKK Nimenhuuto.com

Pyöräilyseura Kaupin Kanuunoiden toiminnan päätavoite on aktivoida ympärivuotista pyöräilyä, lisätä pyöräilijöiden positiivista näkyvyyttä liikenteessä sekä järjestää yhteisiä ajotilaisuuksia maastoon ja maan- ja sorateille.

Timo kirjoitti: Ilmoittaudu mukaan täällä: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1n__C4lTq3Cqy_MXqH1J2p223ndEqUrJLUpsPjsXfJAI/edit?usp=sharing (7 minuuttia sitten)

Päivitetty 7 minuuttia sitten

Pyöräily

Kaisaniemen Itä-Saksa Nimenhuuto.com

Taas uusi kausi ja tuttu on tahti, Itä-Saksa on Kaisaniemen mahti!

Vedran kirjoitti: Polvelle vähän lepoa. (Noin 14 tuntia sitten)

Jalkapallo ja Muu palloilu
Kaisaniemi

EPa2 Nimenhuuto.com

Riemu Nimenhuuto.com

Tämän kauden pelit https://lentopallo.torneopal.fi/taso/joukkue.php?joukkue=33429&turnaus=vb2021lsuomi&sarja=NTre

Terhi kirjoitti: Yritän päästä, jos vaan synttärivieraat on lähtenyt.. (11 kuukautta sitten)

Päivitetty 44 minuuttia sitten

Viinikan Pallo Nimenhuuto.com

Viinikan kostein ja komein raittiusseura vuodesta 2010.

Jalkapallo ja Kendo
Viinikka, Tampere

TTLK Nimenhuuto.com

Tampereen Teekkareiden Lentopallokerho TTLK on toiminut aktiivisesti jo lähes 30 vuotta. Lentopallokerhon tehtävänä on tukea lentopallon harrastusmahdollisuutta Tampereen yliopiston opiskelijoiden (sekä henkilöstön) keskuudessa ja järjestää halukkaille lentopalloilijoille hyvät mahdollisuudet harrastaa lajia kuntoilu- tai jopa kisailumielessä. Lisäksi järjestämme lentopalloaiheisia kursseja ja lentopalloturnauksia unohtamatta saunailtoja ja keväisiä biitsikauden avajaisia.

Aaro kirjoitti: +1 (6 päivää sitten)

Tampere, Hervanta

Mahti Lentopallo Nimenhuuto.com

Mahti Lentopallo on Mahti ry:n alainen lentopallojaosto. Järjestämme harjoituksia 3-4 kertaa viikossa ja niihin ilmoittautuminen hoituu tätä kautta. Mahti Volleyball is the volleyball section under Mahti ry. We organize practice sessions 3-4 times a week, and registration for these sessions is done through this channel.

Tampereen Gunners Nimenhuuto.com

Satu kirjoitti: Työt loppuu klo 17, tuun suoraan. (8 päivää sitten)

Ilves Ringette D Nimenhuuto.com

Ringette
Tytöt

Atalpa tunnetaan myös nimellä: Viinikan kenttä, Viinikan kirkko, Idmaninpuisto, Bitwise Oy, Viinikka ja Teopolis / Suomen teologinen opisto.

Jääkiekko
Cycling