Nivalan jäähalli Kalliontie 57, 85500 Nivala

Käpa futsal Nimenhuuto.com

Tämä nimenhuuto pitää sisällään Käpa P17, P19 ja aikuisten 3. divisioonan joukkueiden toiminnan. Käpa P19 futsal joukkue koostuu vuonna 2005 ja 2006 syntyneistä pelaajista. Joukkue on kilpailullinen, ja sen toiminnan keskiössä on pelaajakehitys. Käpa P17 futsal joukkue koostuu vuonna 2007 ja 2008 syntyneistä pelaajista. Joukkue on kilpailullinen, ja sen toiminnan keskiössä on pelaajakehitys. Käpa futsal pelaa etelän miesten kolmosdivisioonassa ja tavoitteena on lähitulevaisuudessa nousta kakkoseen. Joukkueessa pelaa myös P19 ja P17 pelaajia.

Helsinki

UWR PK-seutu Nimenhuuto.com

PK-seudun uppopalloilijoiden treeni-ilmoittautumiset Kuplan ja Ursukin joukkueille / Capital area's underwater rugby trainings registration

Jon kirjoitti: Varovasti testaamaan sormea (3 päivää sitten)

Uppopallo ja Underwater rugby
Pk Seutu / Capital Area

Liikunnan Riemu Nimenhuuto.com

Liikunnan futisjengi on vuonna 2005 alkunsa saanut Jyväskylän yliopistossa liikuntatieteitä opiskelevien opiskelijoiden jalkapallojoukkue, joka on voittanut opiskelijoiden SM-kultaa 4 kertaa ja osallistunut opiskelijoiden EM-kisoihin Roomassa 2007, Kiovassa 2008, Wroclawissa 2009 ja Varsovassa 2010. Paras sijoitus kovatasoisista EM-kisoista on Wroclawin 10. sija. 2011 liikunnan futisjengi perusti seuran nimeltä Liikunnan Riemu, joka pelaa opiskelijajalkapallon lisäksi myös futsalia LIIGASSA.

Matias kirjoitti: Vähän myöhässä varmaankin (4 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal
Jyväskylä

Metonkuhtujat Nimenhuuto.com

Jari typpö pelaa tässä joukkuessa jos joku kysyy

Jyväskylä

Sups team10 Nimenhuuto.com

Juho kirjoitti: Harri käytettävissä johonkin hommaan. On hallilla koko päivän. (11 kuukautta sitten)

Suomussalmi

Kempeleen Kiri F-pojat Nimenhuuto.com

Miro kirjoitti: Meiltä paikalle klo 15oo (Noin 2 kuukautta sitten)

Pesäpallo

Kalajokilaakson Kaverikoirat Nimenhuuto.com

Suomen Kennelliiton alainen Kaverikoiraryhmä joka toimii Alavieskan, Ylivieskan, Nivalan, Haapajärven ja Reisjärven alueella. Toimintaan kuuluu vierailut erilaisissa tapahtumissa ja vakiokohteissa koirien kanssa.

Kaverikoiratoiminta
Kalajokilaakso

SC Kokkola miehet salibandy Nimenhuuto.com

SPORT CLUB KOKKOLA Ry on perustettu syyskuussa 2002. Seura perustettiin kokkolalaisten harrasteurheilijoiden kunnon kehittämiseksi ja ylläpitämiseksi. Kaudella 2020-2021 SC Kokkolan salibandymiehet pelaavat SSBL:n 3-divisioonaa.

Pekka kirjoitti: Tuun vaan kattelemaan. Pohjevammaa pukkaa. (Noin kuukausi sitten)

Kokkola

SB Nivala miehet Nimenhuuto.com

Jaakko kirjoitti: Nilkalle lepoa vielä. (23 päivää sitten)

IiU-f-g Nimenhuuto.com

Iin Urheilijoiden pesäpallon tyttö/poika sekajoukkue. Joukkue koostuu 2013 syntyneistä tai nuoremmista

Seela kirjoitti: Kuumeessa (Noin 2 kuukautta sitten)

Pesäpallo
Ii

Nivalan jäähalli tunnetaan myös nimellä: Nivalan Liikuntakeskus Oy ja Uimahalli Uikko.

Dog
Pesapallo