Esbo Segelförening r.f Amiraalinsatama, 02360 Espoo

NousuRy Nimenhuuto.com

Nousu ry on edistänyt jäsentensä turvallista sukeltamista jo vuodesta 1990. Toimimme aktiivisesti ympärivuotisesti.

Markku kirjoitti: Pakko perua SU keikka - joudun lähtemään häthätää mökille korjaamaan aurinkosähköjärjestelmää, enkä ole ehtinyt valmistella poijuja niin, että voisin vain delegoida - sorry... (Noin 13 tuntia sitten)

Laitesukellus, Snorklaus ja Sukellus

Gr IFK GG Nimenhuuto.com

Harrastekiekkoa Granissa

Miksu kirjoitti: Johannes ja Mikko, sopikaa kumpi pelaa vai vedättekö puoliksi. (4 päivää sitten)

Harrastekiekko
Kauniainen

Tampere Sailing Team ILCA Nimenhuuto.com

Johanna kirjoitti: Lisää kommenttikenttään syntymäaikasi 🤓 (9 kuukautta sitten)

Kilpapurjehdus
Tampere

TPS optit Nimenhuuto.com

Optaripurjehdus
Turku

Eufore Nimenhuuto.com

Eufore Racing Team competes in Offshore Racing in a First 40 Sailing Yacht.

Avomeripurjehdus ja Purjehdus
Helsingfors Segelklubb, Helsinki

Imppu Nimenhuuto.com

Pekka kirjoitti: Jätetään väliin tämänpäiväinen kisa. Kurja keli, edellisten kisojen jäljiltä olohuoneessa ja saunassa kuivumassa olevat purjeet ovat vielä pakkaamatta, vain yksi gasti ilmaissut kiinnostusta ja hänkin ennen sääennustetta, Tomppakaan ei osallistu jne. (9 kuukautta sitten)

NJK -Röda 2022 Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

ESST Nimenhuuto.com

East Side Sailing Team on kahdentoista Itä-Helsinkiläisen, sipoolaisen sekä vantaalaisen pursiseuran ja venekerhon yhteenliittymä. Se tarjoaa toimialueellaan korkeatasoista purjehdusopetusta sekä -valmennusta lapsille ja nuorille. Toiminta koostuu itäisen Helsingin vesialueilla järjestettävistä kursseista, harjoituksista, valmennuksesta ja kilpailuista. Tämä ryhmä on ESST Vuosaaren Purjehtijoiden ryhmän ilmoittautumisille. © East Side Sailing Team 2021, BS, HTPS, KK, LLVK, NVK, PLVK, RTM, SaVK, SNAVS, TP, VP, VUK

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Itä Helsinki

s-y-First Lady Nimenhuuto.com

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

BSS Punaiset 2021 Nimenhuuto.com

Borgå Segelsällskap (BSS) on Porvoossa 1906 perustettu ja toimiva pursiseura. BSS on Suomen Purjehdus ja Veneilyn jäsenyhdistys. BSS:llä on tänään n. 430 jäsentä ja 120 rekisteröityä purje- ja moottoriveneitä BSS:n junioritoiminta pidetään Kugghamnissa, BSS:n kerhosatamassa. Siellä on jollarampit, jollatelineet sekä säilytysliiteri purjeille ja varusteille. Seuralla on yksi Laserjolla, kaksi Zoomjollaa sekä yhdeksän optimistijollaa jäseniä ja junioreita varten. Purjehdus on hieno urheilulaji ja harrastus. Haluamme tarjota mahdollisimman monelle lapselle ja nuorelle mahdollisuuden kokeilla purjehtimista. Kilpatasolla purjehdus on myös todellista urheilua - haastavaa sekä fyysisesti että henkisesti. Tavoitteemme on, että purjehduksesta tulisi lapsille ja heidän perheilleen elämäntapa.

Porvoo

Esbo Segelförening r.f tunnetaan myös nimellä: Amiraalinsatama ja Amiralshamnen.

Sailing
Retkimelonta,Melonta