Halssilan Koulu Lokintie 9, 40400 Jyväskylä

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Timi kirjoitti: Ajetaan huomenna itseasiassa jo klo 11 alkaen niin halukkaat kerkiävät lenkin jälkeen hyvin pehmoainon keikalle! (3 päivää sitten)

Pyöräily

KSA Practical Nimenhuuto.com

Tervetuloa KSA Practicalin nimenhuutoon. Täällä ilmoittaudutaan practical-jaoston viikkokisoihin, talkoisiin ja muihin tapahtumiin kuten syys- ja kevätkokouksiin.

Sami kirjoitti: Hyvät Naiset ja Herrat. Tänään tehtiin hyvä suojaus kiinteiden platejen ympärille. Ongelmana minusta on että useasti ammuttaan siitä oikealla olevalle alueelle poppereita. Niiden roiskeet osuvat aina ylös ja siellä meillä ei ole mitään suojausta siellä vieläkään. Itse jos saisin päättää, niin tek... (8 päivää sitten)

Practical
Keski Suomi

Suomen Fillari Trial koulu Nimenhuuto.com

Järjestämme kesän aikana viikoittain ohjattuja polkupyörätrial harjoituksia. Ryhmä vaihtoehtoja on useampia taitotason ja asuinpaikan mukaan. Treenit ovat suunnattu erityisesti ala- ja yläkouluikäisille nuorille. Lajin aloittaminen on helppoa meiltä löytyvillä kokeilupyörillä. Saat tulla tutustumaan ja kokeilemaan lajia ensimmäisen kerran ilmaiseksi. Voit ilmoittautua helposti mukaan nimenhuudon kautta tai whatsapilla numeroon 0458015074. Tervetuloa! Huom. Täytä lisäksi virallinen ilmoittautumislomake osoitteessa: https://www.fillaritrial.com/ilmoittautumislomake-2023/

Trial pyöräily

Harjun Kaarti Nimenhuuto.com

Viikinkimiekkailu

Inter Nimenhuuto.com

Perustettu vuonna 2020 Jyväskylässä. Kansainvälinen joukkue, keskeisinä periaatteina Fairplay ja positiivinen Teamgeist.

Aapo kirjoitti: In jos ajoissa takas Torniosta (12 päivää sitten)

Jaguars juniorit Nimenhuuto.com

Jenkkifutista Jyväskylässä. Jyväskylä Jaguarsin junnujen Nimenhuuto. U11, U13, U15 ja U17 ikäiset.

Amerikkalainen jalkapallo

Jyväskylä Hurricanes Nimenhuuto.com

Juho kirjoitti: Aleksin tilalle (2 kuukautta sitten)

Jääkiekko

Nousu pojat 2011 Nimenhuuto.com

Marko kirjoitti: Aarni sittenkin out on vähän tukkoinen. (8 kuukautta sitten)

ikhtysjkl Nimenhuuto.com

Jyväskylän paras salibandyseura. Kaudella 2019-2020 pelataan sisä-suomen 3 divaria. Reeneissä ei liian tiukka meininki, tuuhan peleille! Yhteyshenkilö Simo Saarinen 0503723000 info@ikhtysjkl.net

Päivitetty vuosi sitten

Halssila Globetrotters Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Koripallo
Jyväskylä

Halssilan Koulu tunnetaan myös nimellä: Halssila.

Cycling
Koripallo