Heinäpään jalkapallohalli Nuottasaarentie 12, 90400 Oulu

Vapari Nimenhuuto.com

PPSHP:n Vaparin joukkuelajeille omat sivut tapahtumia varten. Tulospalvelut: Jalkapallo: https://tulospalvelu.palloliitto.fi/category/MH1!pohhl23 Kaukalopallo: https://kaukalopallo.torneopal.fi/taso/sarja.php?turnaus=ou2021&sarja=OuPuu Treenivuorot: Futsal Nallisportissa lauantaisin kello 17.00-18.00, kenttä 1 Pesäpallo Lintulan urheilukeskuksessa torstaisin kello 16.00-17.00 Salibandyjaoston Nimenhuuto: https://vaparisalibandy.nimenhuuto.com/

Heini kirjoitti: Onko pesis aina pelkästään tähän aikaan? En pääse koskaan 🤦‍♀️ (3 päivää sitten)

Futsal, Jalkapallo, Kaukalopallo ja Pesäpallo

Kastellin Kiekko Pojat Nimenhuuto.com

Oululainen urheiluseura jossa löytyy tilaa kaikenikäisille ja tasoisille pelaajille. Lajikirjomme on laaja ja toimintaa löytyy myös lapsille. Kiekko Poika henki on kannustava, iloinen ja sosiaalinen. Jokaisella on tärkeä rooli seurassamme.

Joonas kirjoitti: Joko 1 (Noin 3 tuntia sitten)

Jääkiekko, Jalkapallo, Salibandy, Futsal, Pesäpallo, Kaukalopallo ja Ballhockey

KaPa 2012 Nimenhuuto.com

Merikoski M edustus Nimenhuuto.com

Juho kirjoitti: 19-eteenpäi in (5 päivää sitten)

Esse IK Nimenhuuto.com

Tilde kirjoitti: E me så myki ja kan, knä bråkar igen (2 päivää sitten)

KaPa P11 Nimenhuuto.com

Kajaani

KaPa 10-11 Nimenhuuto.com

Simo kirjoitti: Illan joukkueet 16.5: Sininen paita: Simo, Manu, Aake, Arttu, Olavi, Matias, Sami. Eemeli, Eeli, Juuso ja Otto Valkoinen paita: Elias, Kusti, Sulo, Heikki S, William, Jimi, Heikki K, Pekko. Veeti, Armas ja Kasperi (Noin 6 tuntia sitten)

Kajaani

Valtti60-Gnistan Nimenhuuto.com

Jussi kirjoitti: No niin, mites tän nyt kauniisti muotoilisi maanantain-matsin osalta.. Ensiksi tietysti kehut Kiffenille, joukkue oli juuri niin vahva ikisjoukkue kuin ainakin itse ounastelinkin, ellei jopa vahvempikin. Kaikki ei kuitenkaan mene pelkästään vastustajan hyvyyden piikkiin maanantain pelistä. Vaikea... (1 päivä sitten)

Kiekko Pojat juniorit Nimenhuuto.com

Harrastetason junioriporukka jossa tärkeintä on yhdessäolo, uuden oppiminen ja hauskan pito! Matalankynnyksen toimintaa, jonka tarkoituksena on että kaikki lapset saa harrastaa ja kipinä liikuntaan pysyisi läpi elämän. Tervetuloa mukaan toimintaan! Ota yhteyttä jaakko.maatta@kastellinkiekkopojat.fi 0445644223 HOX! Lauantain salibandyvuorojen avaimet voi hakea seuraavista paikoista: Vesa Nissilä, Peuratie 10 A5 (hintan koulun vieressä) Vara avain löytyy tarvittaessa: Jaakko Määttä, Tietolinja 1 A 39 (linnanmaa)

Werner kirjoitti: + kaveri Ossi (8 kuukautta sitten)

Jääkiekko, Jalkapallo ja Salibandy

Iltatähti Nimenhuuto.com

Ikämiesjalkapallon Suomen johtavan seuran Jalkapalloseura Iltatähti Ry:n treenit, ottelut ja turnaukset löytyvät täältä.

Jukka kirjoitti: No maksoin tänään 90 euron jäsenmaksun. (25 päivää sitten)

Oulu

Heinäpään jalkapallohalli tunnetaan myös nimellä: Heinäpään urheilukeskus, Arina areena, Heinäpään palloiluhalli, Heinäpään tekonurmi ja Heinäpää.

Rugby
American Football