Herukan koulu Risuniityntie 7, 90800 Oulu

elekanttisalibandy Nimenhuuto.com

Arttu kirjoitti: Kauden viimeiset sählyt, nyt innolla mukaan. Avain on mulla. Min 6 pelaajaa klo 18 mennessä. (3 päivää sitten)

Elekantti Futis Nimenhuuto.com

Youness kirjoitti: Hello, Should we consider starting the games a bit earlier this summer if that works better for everyone? For example at 19:00? (3 päivää sitten)

Futis

OYUS Lentopallo M2 Nimenhuuto.com

OYUS lentopallojaoksen miesten 2 joukkue

Juha-Matti kirjoitti: Saadaanko pelaajia? (12 päivää sitten)

OYUS Lentopallo M1 Nimenhuuto.com

Oulun Yliopiston Urheiluseura pelaa lentopalloa Oulun paikallissarjassa. Joukkue harjoittelee Normaali koulun ala-asteen salissa. Kaikki lentopallosta ja harjoittelusta kiinnostuneet yhteyttä: www.ouys.org

Marko kirjoitti: Ainakin yksi junnu tulee minun mukana (7 kuukautta sitten)

Oulu / Norssi

YNM-kehitysryhmä Nimenhuuto.com

* Pelataan Oulun alueen harrastesarjaa vuonna 2020-2021 * Ilmoittautuminen treeneihin edellispäivänä klo 22.00 mennessä. * Harjoituksen pidetään ajatuksella 70% treeniä 30% peliä. * Uudet pelaajat tervetulleita kokeilemaan!

Marko kirjoitti: Voisin tulla jos tarpeeksi pelaajia (25 päivää sitten)

Ylikiiminki

YNM lentopallonaiset Nimenhuuto.com

Jaana kirjoitti: Varauksella. (2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Ylikiiminki

Kammin Samaanit Nimenhuuto.com

Kammin Samaanit-joukkue. Pelataan tällä hetkellä ikämiesturnauksissa 50-vuotiaiden sarjassa. Lisäksi pelataan Oulun seudulla harrastesarja lentopalloa.

Pekka kirjoitti: Hei Samaanit Koska ennakkokausikortteja kotipeleihin on lunastettu entiseen tapaan, pystymme pitämään harjoittelumaksut todella edullisina. Lisäksi kuten jo mediasta olette huomanneetkin niin myöskin päävalmentajan sopimus on uusittu tulevalle kaudelle joten harjoitusten laadusta ei tulla tinkimä... (9 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Lentopallo ja Beach volley

Patelan sählääjät Nimenhuuto.com

Joka lauantai klo 16.00 Patelan ala-asteelle kokoontuu Oulun kovimmat jätkät ottamaan toisistaan mittaa Sählyn merkeissä.

Sähly
Pateniemi

Haukiputaan Heitto B-tytöt Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Haukipudas
Tytöt

Isokenkäiset Nimenhuuto.com

TAUOLLA KAUDELLA 22-23. AIKAISEMPAA TIETOA: Oulun Isokenkäiset juniorit (30-60v.) osallistui kaudella 2018-19 (sekä paikallis- että) harrastesarjaan. Osallistumme turnauksiin avoimessa ja 50-vuotiaiden sarjoissa. Tämä porukka on Isokenkäisten nuorisojoukko.

Joukkue etsii pelaajia: Oulun Isokenkäiset osallistui kaudella 18-19 harrastesarjaan kahdella joukkue...

Päivitetty yli vuosi sitten

Oulu

Herukan koulu tunnetaan myös nimellä: Pateniemen alakoulu, Pateniemen koulu, Herukan ala-aste, Herukan koulu, Risuniityntie 7 ja Risuniityntie.

Lions Toiminta