Lappeenrannan steinerkoulu Marssitie 21, 53600 Lappeenranta

Trian Nimenhuuto.com

OK Trian - Yhteiset harjoitukset ja leirit ym.

Joukkue etsii pelaajia: OK Trian on vuonna 2014 perustettu Itäuusmaalainen suunnistuksen erikoisseura...

Samuli kirjoitti: 5,0 km (1 päivä sitten)

Itä Uusimaa

WiSu Harraste Salibandy Nimenhuuto.com

Olemme reilu ja rento joukkue, jonka tarkoituksena on pitää hauskaa, kuntoilla ja opetella salibandyn peluuta.

Tiia kirjoitti: Tuun paikalle pööpöilemään, mutten pelaa (7 päivää sitten)

Wiipurin Sudet Naiset Nimenhuuto.com

Kirsi kirjoitti: Tuun mikäli töistä pääsen. (5 päivää sitten)

Jääpallo
Lappeenrannan Kisapuisto

Veiterä U18 2024-25 Nimenhuuto.com

U18-joukkueessa pelaavat kaudella 2024-2025 vuonna 2007-2008 syntyneet ja lisäksi y-luvalla muutama 2006 syntynyt pelaaja. Joukkueessa voivat pelata myös ne nuoremmat pelaajat, jotka pystyvät taidoillaan haastamaan U18-ikäluokan pelaajat.

Eliel kirjoitti: Ehtii vasta klo17.30 paikalle (7 päivää sitten)

Jääpallo

KePo Nimenhuuto.com

Juhani kirjoitti: Moi. Meidän vakiovuorot ke/su alkavat lokakuun alusta. Ukkosen Samin kanssa lyötiin yksi vuoro lukkoon, se on 15.9 UK-Areenalla klo.17:45. Kuutti turnaus on 6-8.syyskuuta yritämme saada siihenkin jollekin päivälle, jos Sami löytää vapaan vuoron. Laitan sitä mukaan kun saamme niitä korvaavia aikoj... (22 päivää sitten)

Jääkiekko
Uk Areena

Juoksuakatemia Nimenhuuto.com

Juoksuakatemia :|:Kaakko järjestää erilaisia juoksuharjoituksia ja valmennusta harraste- ja kilpajuoksijoille Kaakonkulmalla.

Henrik kirjoitti: Tulen suoraan kotoa Konttorikoneelle (2 kuukautta sitten)

Juoksu

WillTri Nimenhuuto.com

WillTri ry on triathlonseura Kaakkois-Suomesta, Lappeenrannasta. Toimintamme päämäränä on saada ihmiset innostumaan liikkumisesta edistämällä triathlonin harrastus-ja kilpailutoimintaa. Triathlon on oiva harrastus kuntotasosta riippumatta. Sen erimatkoista löytyy kaikille sopiva ponnahduslauta lajin aloittamiseen oli kyseessä vasta-alkaja tai jo kokeneempi liikkuja. Yksi päämärä onkin saada ihmiset innostumaan myös itsensä voittamisesta. Tuemme ja kannustamme toisiamme, jotta tavoitteet täyttyvät.

Sanna kirjoitti: "lyhyet matkat" - mahtuisko aikatauluun n. 20min uinti, 60min pyörä ja 40min juoksu? (3 kuukautta sitten)

Triathlon

Riento valmennus Nimenhuuto.com

Lappeen Riennon suunnistusvalmennuksen harjoituskalenteri. Lisätietoja Nimenhuudon etusivulta!

Kari-Veli kirjoitti: Pitkä (4 kuukautta sitten)

Kullervonsuunnistajat Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Joutseno

Jarkin juoksutreenit Nimenhuuto.com

Jarkin juoksutreenit - sivuilla näet tarjolla olevat juoksuharjoitukset. ilmoittaudu treeneihin ja tule mukaan kokeilemaan. Hinnat: Yksittäinen harjoitus 3€/kerta Intervallit 30€/syksy/kevät Vauhtikestävyystreenit 30€/syksy/kevät Intervallit + vauhtikestävyystreenit 40€/syksy/kevät Sisällön kuvaukset materiaalit -kohdassa. Laskut huhtikuussa, elokuussa ja joulukuussa

Joukkue etsii pelaajia: Tervetuloa ! Ilmoittaudu treeneihin ja tule mukaan kokeilemaan.

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

Juoksu
Lappeenranta

Lappeenrannan steinerkoulu tunnetaan myös nimellä: Huhtiniemi Kuntoportaat ja Camping Lappeenranta.

Orienteering
Running